BOZZ55 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 hei noen som kan noe om betalings måter for steam er 14 år så kan ikke bruke bankrot . og takk for svarene på for hånd. Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Betal foreldra dine penger og lån kortet dems, det var ivertfall det jeg gjorde før jeg fikk kort. Eventuelt kan du dra på Narvesen eller 7/11 og kjøpe et "Visa Spendon Gavekort" som funker på nett som et vanlig visa kort Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Spendon er i grunn bare et Visakort uten pin kode. Kortet er i tilegg lett å få tak i. Har brukt det på steam selv og det funker utmerket. Vet ikke om Steam støtter paysafecard. Steam støtter paysafecard, som er enklere å betale med. Endret 9. august 2011 av JonasKJo Lenke til kommentar
BOZZ55 Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 (endret) ok hvor får jeg kjøp paycafe ? Endret 9. august 2011 av BOZZ55 Lenke til kommentar
yayz Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hvis du ikke har tatt deg de 10 sekundene det tar å google enda, finner du det her. Men foretrekker nå selv Spendon, kan brukes på flere steder enn Steam, så slepper du å betale i så utrolige dyre dommer når det ikke er salg på det du skal ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå