Dufen Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg har noen spørsmål rundt soling i solarium... 1. Hvor lenge tar man sol første gang (på generelt grunnlag) 2. Øker man tiden man tar sol for hver gang eller øker man tiden saktere? 3.Hvor ofte kan man ta sol? Hver dag? Noen andre ting jeg ikke har tenkt på som er av interesse? Lenke til kommentar
D a n i e l Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Ta solarium i 20 min 3 ganger i uken ( F.eks mandag, onsdag og fredag) til du har oppnådd ønsket brunfarge. Endret 9. august 2011 av cvbas2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Noen andre som har noen innspill angående soling? Endret 9. august 2011 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Du må være forsiktig når du driver med soling generelt og soling i solarium. Soler du deg mye, så kan dette føre til rynkete hud senere i livet, og du kan også få hudkreft etc. Så å sole seg mye over tid er ikke det lureste å gjøre. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Det er i dette tilfellet bare snakk om å bli brun og beholde fargen i en til to uker... Nei, ikke i forbindelse med sydenreise Lenke til kommentar
PerB Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 desto blekere du er desto forsiktigere må du sole deg (både i solarium og ute). For lang tid i solarium kan gi alvorlige hudskader. Hvis hele tidsrammen din er totalt en-to uker fra i dag tror jeg ikke solarium vil hjelpe deg. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Nei nei, ikke fra i dag men når jeg er har fått den ønskede fargen skal den beholdes i en til to uker... Har begynt med 3x8 minutter i en uke, og i forrige uke tok jeg 3x12 minutter... Fortsette i dette intervallet? Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Er det ikke gratis solstråler ute hos deg da? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Høres ut som du har fornuftige intervaller på gang nå. Kommer veldig an på hudtype egentlig. Det står ofte en tabell på solsenteret som viser hvor man bør starte og hvordan man bør øke for sin hudtype. Sikkert ikke noe problem å øke med et minutt eller halvannet hver gang, opp til en viss grense. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Høres bra ut Sist jeg tok sol var søndag, da var det 12 minutter og jeg så at jeg var mørkere i huden etterpå. Så det spesielt rundt der bokseren hadde vært, men det har gått noe tilbake siden da men ikke for mye. Prøver på 16 minutter i morgen, og 16 minutter på fredag. Og så, om det går fint øker jeg til 20 minutter neste man, ons og fredag. Noe mer tror jeg ikke er så heldig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå