boxre Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Har win 7 men trenger og legge inn xp pro. trenger xp til et redigeringsprogram for bilder da xp modus ikke plukker opp programmet....Fremgangsmetode? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 XP mode fungerer ikke? Du kan prøve en annen virtual machine, som VirtualBox. Eller du kan installere som vanlig på en annen disk. Ville valgt å koble vekk Win7 disken først, for å unngå eventuelle bootproblem etterpå. Så velger du heller i BIOS hvilken Windows disk som skal boote. Lenke til kommentar
reor Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Har win 7 men trenger og legge inn xp pro. trenger xp til et redigeringsprogram for bilder da xp modus ikke plukker opp programmet....Fremgangsmetode? Virituell xp er noen trege greier. Prøvde på dette selv, men det endte opp med dual boot. Xp og win 7. Kan ikke reise rundt med flere laptopper. Når du ikke fikk installert redigeringsprogrammet prøvde du da å installere i virituell xp? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Jeg lurer først på om du har prøvd det i Windows 7... Jeg har fortsatt til gode å komme borti programmer som ikke fungerer i Windows 7. Foruten det, så kan det lønne seg å finne en nyere, oppdatert versjon av programmet. OGså brude du prøve det Hårek nevnte. VirtualBox fungerer ganske raskt, og du slipper å erstatte Windows 7. Det er for meg ihvertfall uaktuelt å installere Windows XP fordi et program ikke fungerer. Enklere å finne et alternativ til programmet, fordi de fleste programmer fungerer utmerket godt under Windows 7. Endret 10. august 2011 av GeirGrusom Lenke til kommentar
reor Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Problemstillingen har vært oppe tidligere. Link til tråd.: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1165239 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå