Cuneax Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Perfekt som stue-PC? Sjekk ut den lekre PC-en Lenke til kommentar
Norlig Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 fy så dyre de dyreste var da, kunne jo bare lagd ein ny pc for den prisen Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Min vurdering: - Pen design - Dyrt design (ca dobblet så mye som mindre pene maskiner med samme maskinvare) - telefonholder for kun ett merke er en betydelig svakhet for alle som ikke har det merket. Her burde de enten laget støtte for mange merker, hatt flere utgaver med støtte for hvert sitt merke, eller ennå bedre: ikke støtte for noen telefonmerker. Folk kan da bruke ekstern telefonstøtte eller kabel for kobling til PCen. - For lite valgfrihet på maskinvare. (Bobcat og Llano hadde passet bedre i de to modellene pga grafikkytelsen) Lenke til kommentar
mrs.robinson Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Perfekt som stue-PC? Nei slettes ikke! Dette var bare latterlig. Direkte latterlig. Overpriset søppel. Og den store der skal de ha 8.300 NOK PLUSS 4.000! NOK for et TASTATUR?????? Er verden blitt helt sinnsyk??? Stygge var de som selveste saxxn. Endret 9. august 2011 av mrs.robinson 1 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Synes de var forferdlig stygge. Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Perfekt som stue-PC? Nei slettes ikke! Dette var bare latterlig. Direkte latterlig. Overpriset søppel. Og den store der skal de ha 8.300 NOK PLUSS 4.000! NOK for et TASTATUR?????? Er verden blitt helt sinnsyk??? Stygge var de som selveste saxxn. Enig i at de var relativt dyre, men som alltid; design, og da spesielt alternativt design, koster. Er langt i fra alle som ønsker at stua eller tilsvarende oppholdsrom skal se ut som en blanding av den nyeste IKEA katalogen og leiligheten til Rick Deckard, og i så måte skulle jeg tro disse så absolutt er et alternativ Et annet poeng er jo at valgmuligheter alltid er en positiv greie. Jo flere alternativer man har, jo større er sjansen for at alle finner noe man liker. Rent personlig synes jeg designet var ganske så pent Endret 9. august 2011 av Tan28 Lenke til kommentar
Thorbear Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hmm... utseendet minner om de gamle stuemøblene hos foreldrene mine... fra 80-tallet eller noe slikt... ? Må si jeg syns det passer bedre med en eller annen helsort/helhvit boks med noen lys på, som passer inn ved siden av TV/Skjerm/Høyttalere. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Tror jeg tar AMD 6'er stuepc planene mine over denne. Billigere, mer kraft men mer strømtrekk og varme. Uansett, kan skalere ned både på pris og strømtrekk / varme om det var en stor faktor. Lenke til kommentar
josteinr Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Ser hvertfall bedre ut enn de livløse epleskrottene! Prisen var noe stiv men Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Den lille var sykt sexy og akseptabelt priset. Hadde vært enda bedre om den ikke hadde iPhone-docking, men det trekker ikke voldsomt ned. Får meg litt til å angre på at jeg nettopp har kjøpt HTPC. Tastaturet var forøvrig forferdelig fælt. Lenke til kommentar
vegham Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Fit-pc'en (http://www.fit-pc.com/web/) min henger på baksida av TV'en uten å lage lyd og bruker 6-8W. Føler at den er mer egnet. 1 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Miljøbevisst, men likevel blir det brukt eksklusive tresorter i frontpanelet? Jeg tipper det er høy sannsynlighet for at det er tresorter som er relativt sjelden. Lenke til kommentar
Kjellvez Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Miljøbevisst, men likevel blir det brukt eksklusive tresorter i frontpanelet? Jeg tipper det er høy sannsynlighet for at det er tresorter som er relativt sjelden. Da tippet du feil. De typer trevirke som er nevnt er ekstremt vanlige og lite eksklusive (rosewood kan egentlig være hva som helst). Men finishen er fin likevel. Lenke til kommentar
ice3d Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Er det mulig å bare kjøpe tastaturet? Det hadde virkelig gjort seg i stua mi! Lenke til kommentar
PoPSiCLe Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Nei slettes ikke! Dette var bare latterlig. Direkte latterlig. Overpriset søppel. Og den store der skal de ha 8.300 NOK PLUSS 4.000! NOK for et TASTATUR?????? Er verden blitt helt sinnsyk??? Stygge var de som selveste saxxn. Du ser at det tastaturet er i heltre? Det kan kanskje forklare LITT av prisen... Joda, de var ganske høyt priset, og man kan få langt kraftigere og bedre maskinvare for samme sum - men igjen, mange vil ha noe enkelt som bare virker, og ser det i tillegg pent ut (jada, jeg vet at smaken er forskjellig) så er det enda bedre. Til kommentaren om at det er tåpelig å bare ha dock for iPhone: Det er den eneste telefonen det er MULIG å lage dock til, og vite at den passer - om ikke, så måtte de laget en dock for hver eneste smarttelefon i Android-serien, f.eks. (omtrent) i tillegg til diverse andre merker og OS - det er ikke mye poeng i. Lenke til kommentar
mrs.robinson Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Nei slettes ikke! Dette var bare latterlig. Direkte latterlig. Overpriset søppel. Og den store der skal de ha 8.300 NOK PLUSS 4.000! NOK for et TASTATUR?????? Er verden blitt helt sinnsyk??? Stygge var de som selveste saxxn. Du ser at det tastaturet er i heltre? Det kan kanskje forklare LITT av prisen... Joda, de var ganske høyt priset, og man kan få langt kraftigere og bedre maskinvare for samme sum - men igjen, mange vil ha noe enkelt som bare virker, og ser det i tillegg pent ut (jada, jeg vet at smaken er forskjellig) så er det enda bedre. Til kommentaren om at det er tåpelig å bare ha dock for iPhone: Det er den eneste telefonen det er MULIG å lage dock til, og vite at den passer - om ikke, så måtte de laget en dock for hver eneste smarttelefon i Android-serien, f.eks. (omtrent) i tillegg til diverse andre merker og OS - det er ikke mye poeng i. Pokker ta man skal være bra svieseblind og vindskjeiv før man blåser 4.000 kroner på et tastatur. Evt. lettere hjernedød. Nei disse prisene var bare helt sjuke. De som kjøper det tastaturet skulle hatt seg en på trynet rett og slett. Og skijter helt i smaken til folk. De kan like tre så mye de vill, men prisene er jo sinnsyke. Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Ha ha! Det der så jo jævlig ut. Liker mye bedre design som dette her. Det ser vertfall mye mer high-tech ut. Endret 12. august 2011 av Scorpion88 Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Finnes en del folk her i verden som bryr seg pent lite om hva ting koster, da de har mer enn nok til å blåse 4k på f.eks et tastatur i heltre, ingen som har tenkt den tanken altså? Selv synes jeg det er helt hinsides, men jeg ser et marked for det, ikke verdens største, men det er der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå