johome Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Jeg sliter med å importere utvalgte bilder fra mitt kamera til datamaskinen. Har en del bilder på kamera'et. Er kun interresert i å importere noen få bilder derfra. Nesten uansett hva jeg gjør , velger W7 å importere samtlige bilder fra kamera'et. I Windows XP er det forøvrig meget lett å kun importere utvalgte bilder. Regner med at jeg har oversett et eller annet. Endret 9. august 2011 av johome Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Kommer ikke opp som egen stasjonsbokstav som du kan gå å plukke ut bildene fra? Hvilket kamera har du og hva sier manualen om dette? Lenke til kommentar
johome Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Finner ikke det. Kamera'et er forøvrig Fuji F30. Har satt inn et annet minnekort (som bare inneholder noen få bilder ) enn det jeg har tenkt å importere ifra. Slik blir det når jeg prøver : Jeg kan via det øverste bildet gå til " Bla gjennom filer " Bildene vil da vises , men har ikke mulighet for å krysse av , og importere derfra : ______ I XP kommer forøvrig bildene opp som thumbnail. Deretter er det bare å markere de bildene man vil importere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå