FrihetensRegn Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg har etter mange års sitting foran PC'en fått en noe fremoverbøyd positur, noe som jeg ikke syns ser så macho ut når jeg går langs gaten. Jeg sitter hver dag mange timer foran PC'en og skal ærlig innrømme at jeg ikke tenker over hvordan sittestillingen er, og hvis jeg tenker på det så er det glemt etter 3 minutter. Jeg sitter ofte skjevt med hodet lent på venstre arm. Eller bøyd langt inni skjermen. Litt sånn som disse karene: Så jeg lurer da på hvilke øvelser jeg kan gjøre for å bli mer rett i ryggen? Hjelper jogging? Lenke til kommentar
Gamenørd Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Kjør styrkeøvleser for ryggen. her er en video med noen trenings tips: http://treningstips.org/rygg%C3%B8velser/ Jogging hjelper litt, men det å kjøre styrke hjelper mest. Husk og varme opp FØR du kjører øvelsene, hvis ikke skader du deg! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Ridning hjelper. Der skal ryggen din være så rak som bare mulig. 1 Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Det enkleste er bare å tenke på å sitte rett hver gang du setter deg ned. Når dette er gjort til en vane vil du ikke tenke mer på det og bli rettere. Det er også viktig å tenke på dette når du går, rett deg opp og sørg for å ikke ha foroverlente skuldre. Det kan også hjelpe å ha en liten pute bak korsryggen når du sitter. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Yoga. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Takker for tips, har allerede begynt å trene ryggøvelser :-) Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) kjøp deg en ordentlig stol som passer med pulten din. men for å svare på emnet, tren rygg! funker som gull =) Endret 11. august 2011 av Sangesland Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Skaff deg noe for å få skjermen i riktig høyde. Den SKAL egentlig være i høyde så du skal se direkte på skjermen, men rakk rygg: Og da skal de se midt på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå