carl-kr. Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 greier ikke helt å bestemme meg.. har testet boxee softwaren på laptopen å liker den. måten den finner coverbilder å film info til, filmene mine fra ekstern hd. har ac ryan også dette?? noen som kan overbevise meg hva jeg skal gå for? skal kun brukes til film. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Boxee finner jo også tekst til filmene dine og det er jo et pluss. Kjenner ikke til AC ryan. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 Ja.. har testet dette på laptopen. Men finner bare arabiske , engelske osv.. ikke norsk. Men det kan jo være at beta softwaren er utdatert. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Ja.. har testet dette på laptopen. Men finner bare arabiske , engelske osv.. ikke norsk. Men det kan jo være at beta softwaren er utdatert. Er nok litt vanskeligere å finne norsk tekst enn engelsk. Men hvis du har tekst filen selv på norsk er det vel bare å legge den i samme mappe som filmen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå