rmbech Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Skjøtningberg I Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Rett og slett fortryllende Et herlig komp og en eksponering som gir bildet den rette stemningen Fantastiske farger og et flott lys Av en eller annen grund registrerer ikke denne siden eksponeringstider over 1 sek, for jeg regner med at du har mer enn et sekunds eksponeringstid på dette bildet. Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Fantastisk sted, og fantastisk bilde Har ikke så mye konstruktivt å si; annet enn at dette var veldig flott! Nydelige farger og lys! Lenke til kommentar
Børre Eirik Helgerud Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Trollsk bilde,nydelige farger,er vel HDR? Lenke til kommentar
rmbech Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 takk takk for kommentaran, det er et HDR Børre ja Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Dette ble jo bare praktfullt Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Glimrende.....Det meste er sagt allerede. Liker slikt..... Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Nesten ett slik fantasi landskap..ble veldig bra;) Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Dette ble virklig flott, fin sløring på vannet, masse detaljer i fjellet, himmel. Et blinkskudd rett og slett. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Imponerende vakkert og storslått. Knallbra! Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Svært vellykket hdr, mer "naturlig" uttrykk enn på mange andre hdr jeg har sett, veldig god skarphet uten det "ulne" preget jeg ofte ser. Ørlite halo over fjellet til høyre kanskje. Ellers litt synd at "kulpen" kuttes litt i venstre hjørne, men da pirker jeg veldig. Totalinntrykket er nemlig veldig flott i mine øyne. Lenke til kommentar
EirikFoto Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Bra komp og deilig stemning. Godt gjort Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Tøft og mykt på samme tid, slettes ikke verst! Likte både skarpheten og det litt softe preget. Og fargene er jo bare magisk! Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Dramatisk og flott landskap. Alle detaljer er vakkert belyst og fargene er nydelige. Må gis beste karakter dette her. Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Tenker det er HDR. Hvor mange eksponeringer? Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Bare en ting å si....VAKKERT!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg