[ergo] Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Hei! Jeg ser etter er 2.1 system med trøkk.. Disse høytalerene er 45W som er mye mer en div. andre jeg har sett på.. har dette noe å si? Info: http://www.alteclansing.com/product_detail...p?pID=621&sID=2 Hilsen Erlend Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Jeg har hørt på dem. De funker helt ypperlig. Men hvis det er rent trøkk du er ute etter så er det vel ikek helt optimalt. Det 2.1 setter her er best på er ren og klar klang. Du kan spille ganske så høyt med brukbart trøkk. Anbefales. Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 Nei.. jeg er ikke bare ute etter trøkk.. de skal brukes til musikk og litt spilling (cs)... Vil du sette disse høytalerene forann crative og logitech sine? Hilen erlend Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Du får jo 5.1 sett fra Creative til samma prisen. Da får du "surround" i spill som for eks. CS. Men disse Creative høyttalerene er ALTFOR pinglete etter min mening noen trenger ikke mer. Men hvis du også skal ha musikk på litt styrke er Altec settet et MYE bedre valg en alle Creative og Logitech settene i ca samme prisklasse. Bedre lyd er det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå