KenChan Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hei Jeg vurderer kjøp av ny laptop men er noe usikker på hvor mye som må til. Jeg er fullt klar over at det mer passende alternativet ville vært en ny stasjonær men det er litt uaktuelt akkurat nå da den jeg har får duge til det den gjør nå samt at jeg vil gjerne ha en transportabel pc. Ikke Mac. Tanken er at det hadde vært artig med en maskin som klarer litt spill av nyere type (feks D3) samt har kapasiteten til å behandle filmredigering siden det er noe jeg kunne tenkt meg å prøve ut. Men det fremstår som litt uaktuelt egentlig når man leser om hva noen mener kreves for å bearbeide feks HD materiale. Er det slik at om man ikke går for i7 extreme serien med 16GB 1600 mhz ram et heidundranes skjermkort og tilsvarende verktøy kan man bare drite i hele opplegget? Har sett på Multicom sine tilpassningsalternativer da det er greit å kunne velge litt samtidig som prisene tilsynelatende ikke er avskrekkende sammenlignet med andre ferdigpakker. Utseende på maskinen kommer ikke i første rekke. En stor og god skjerm er for så vidt et pluss. Vekt er ikke en faktor med mindre maskinen veier 10kg. Så stort sett er jeg ute etter effekt. Filmredigeringen det eventuelt er snakk om vil ikke være noen to timers Transformers greie. Det er gjerne snakk om materiale laget med et EOS 550D (h.264) som skal bearbeides uten masse 3D tjo og hei. Så, er det noen som har en formening om dette? Mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå