trettentrettisju Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg har en Western Digital ekstern harddisk som jeg skulle reformatere. Jeg gikk inn på min datamaskin, høyreklikket og trykte formater. Av en eller annen grunn ble formatering avbrutt underveis, så når jeg nå kobler til harddisken står det at den er ødelagt og jeg får ikke gjort noe med den. Finnes det en annen metode for å få den reformatert? Lenke til kommentar
znorlax Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 høyreklikk på Min datamaskin, Manage, under Storage-> Disk management. Kanskje du kan få gjort noe herifra Lenke til kommentar
trettentrettisju Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Under enhetsbehandling får jeg opp egenskapene til harddisken og det står dette. Når jeg prøver å gå inn i harddisken fryser vinduet, og det står "Diskstrukturen er skadet og kan ikke leses." Endret 9. august 2011 av trettentrettisju Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Prøv hurtig formatering. Da sjekker den ikke disken for feil. Men selv om det skulle fungere så bør du ikke bruke disken. Den kan være defekt. Lenke til kommentar
trettentrettisju Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 Hvordan gjør jeg det? Jeg har ikke mulighet til å høgreklikke på harddisken. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Bruk Diskbehandling (se min signatur). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå