AnonymDiskusjon Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hei. Er ny på dette da jeg kun har hatt sex med kondom to ganger. Det virker som at de er for trange. Har prøvd både de man får på gratiskondomer.no, og Rfsu "Easy". Får de liksom såvidt over penishodet, må klemme og styre noe voldsomt. Når jeg omsider får de over hodet, så blir de på en måte sittende fast der, og når jeg endelig får den helt på som den skal være så har jeg vondt og har mistet mye av ereksjonen.. Virker som at penisgodet også får lite blod fordi det blir sykt rødt :S Har målt omkrets og det er ca. 12,5cm rundt skaftet og ca. 13cm på det tykkeste punktet rundt penishodet, dette er vel normale tall? Postet av anonym: 52d36cd33743c7babc6e1c8d978fbd1d Lenke til kommentar
Gamenørd Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Ikke bruk for trang kondom. Da kan den lett sprekke, og det regner jeg med at du ikke vil? Det finnes mange forskjellige typer størrelser når det gjelder kondomer. Så prøv litt forskjellige så finner du nok en som passer til deg. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Omkretsen din er vel på gjennomsnittet, so dei fleste kondomane burde passe Du kan jo ta ein kikk på kondomeriet eller lignande sider, eller sende ein mail til dei og høyre om dei har tips om kondom typer som passar for deg. Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Vær obs på at hvis du bruker disse "helsestasjons" kondomene så virker det i hvertfall for meg som om de er en del trangere enn vanlig Profil. Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Du husket å ta den på riktig vei? Har opplevd at en vei er enklere enn en annen... 1 Lenke til kommentar
Magnevv Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Opplever selv at normale kondomer som profil er alt for trang, huden blir hvit under den, og det er vanskeligere å holde en ereksjon. Jeg anbefaler deg å dra på apotek eller kondomeriet der de har et større utvalg, og se etter kondomer som har større bredde. De typiske large kondomene har både større bredde og lengde, men anbefaler at du leser på pakken også. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Kjøp større kondomer, dem finnes i flere størrelser. Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 4 Lenke til kommentar
Penance Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Målene dine er normale så de fleste kondomer skulle passet, men hvis du ikke synes de passer så gjør det ikke det. Prøv f.eks RFSU Grande, den er rimelig stor! Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Har målt omkrets og det er ca. 12,5cm rundt skaftet og ca. 13cm på det tykkeste punktet rundt penishodet, dette er vel normale tall? Postet av anonym: 52d36cd33743c7babc6e1c8d978fbd1d Snakker du om størrelsen på penisen din nå? Dette er helt normale tall ja, og det høres rart ut at gratiskondomene skal være så usansynlig trange. Sikker på at du ikke snakker om tommer? 2 Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Snakker du om størrelsen på penisen din nå? Dette er helt normale tall ja, og det høres rart ut at gratiskondomene skal være så usansynlig trange. Sikker på at du ikke snakker om tommer? Jeg vil ikke si jeg har noen monster stor, men jeg kan bekrefte at gratiskondomene er tranger enn vanlig profil. 2 Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Stemmer vell det. Men syntes liksom TS sin beskrivelse av situasjonen fikk det til å virke som om det var snakk om så bittesmå kondomer. Endret 16. august 2011 av Randomizer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg