Gå til innhold

BK: Betty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker utsnittet og ideen med hunden i kornåkeren.

Men for meg framstår dette som en smule undereksponert. Skyggeområdene er så og si helt uten tegninger.

Her kunne du også med fordel brukt en større blenderåpning

Hjertelig takk for tips, for det var egentlig grunnen til at jeg la det ut, for å få vite hva jeg kunne gjort annerledes. Takk :)

Lenke til kommentar

En annen ting du også kunne gjort i behandlingen,er jo å markere skyggen i ansiktet,og gitt det ørlite mer lys.Men ideen er det ikke noe å si på..og fine og skarpe farger;)

Det er sant, det er bare at jeg ikke har noe særlig bra behandlingsprogram for mac. Visste du om noe? Skal muligens få photoshop etterhvert, men hadde vært fint med noe i mellomtiden. I så fall, link? :)

Lenke til kommentar

En annen ting du også kunne gjort i behandlingen,er jo å markere skyggen i ansiktet,og gitt det ørlite mer lys.Men ideen er det ikke noe å si på..og fine og skarpe farger;)

Det er sant, det er bare at jeg ikke har noe særlig bra behandlingsprogram for mac. Visste du om noe? Skal muligens få photoshop etterhvert, men hadde vært fint med noe i mellomtiden. I så fall, link? :)

http://www.amazon.com/gp/offer-listing/B003YGMEAQ/ref=sr_1_1_olp?s=software&ie=UTF8&qid=1312909869&sr=1-1&condition=new

Elements 9 for både mac og win.Mener jeg kjøpte min her..denne versjonen altså;)

Lenke til kommentar

Nydelig! :)

Her kunne du enkelt ha lysnet det mørkeste i Shadow/Highlights i Photoshop Elements 9. Jeg bruker det i kombinasjon med Lightroom 3 og er veldig fornøyd med begge deler. I Lightroom er det også flere andre muligheter for å justere sånne ting ( kanskje i PSE9 også, for det jeg vet...) - veldig gøy å prøve seg frem og du kan laste ned prøveversjoner fra nettet, - ingen av dem koster skjorta heller, selv om det jo blir penger av det når det kommer på toppen av annet utsyr man synes man trenger....:hm:

Syns ellers det er veldig fint fokus på riktig sted her og jeg liker godt lyset og det pussige uttrykket på hunden. :D Kunne nok ellers tenke meg litt mer luft i toppen. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...