ninert Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 I farta Bildet er fjernet. Beskrivelse: Jeg skulle ønske det var mere "luft" foran katta....Men alt skjedde veldig fort! Link til bildesiden Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Morsom situasjon du har fanget her, men som du sier; hadde vært fint med mer luft foran katta. Typisk med katter i fart er at ting skjer fort Ellers er det fine farger og bevegelse i bildet ditt. Håper du får flere muligheter til å ta bilder av pusen i farta Lenke til kommentar
wasco Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 God actoin og flott fanget. Men som nevnt, kompet kunne vørt bedre Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Ja, her var det muskler i sving - flott fanga! Etter boka skulle det selvsagt vært mer luft foran katten, men likevel - her syns jeg kompen har sin sjarm, det er som om den delvis forsterker farten og dynamikken i bildet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Det som er litt av utfordringen med dyr i fart...da er det egentlig bare å holde utløser knappen inne...så treffer en en gang;) Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Syntes bildet ble artig jeg, katter gir blaffen i komp og fotografer, men du heiv deg rundt og fanget dette. Flott. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Her legger jeg vekt på at det er et godt fanget actionøyeblikk og bryr meg ikke så mye om det tekniske! Artig og annerledes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg