RAK-foto Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 .... Lysefjorden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Ingen ting å si på skarphet,komp.jeg opplever att Geita går litt for mye i sammen med bakgrunn.Hva med da å feks hatt bakgrunn i s/h..eller dempet lyset ørlite på bakgrunn? Så tenkte jeg..og du får ikke terningkast fra meg ;) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Her snakker vi om å gå i ett med omgivelsene Artig bilde, selv om jeg ikke er sikker på om det er geita eller bakgrunden og omgivelsene som er i fokus Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Skikkelig 'fjellgeit' - skarp og fin! Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg liker bildet ditt og utsnittet, og det er herlig å få knipset dyr i sitt rette element. Flott. Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Slik bildet fremstår opplever jeg at det formidler både geita og det miljøet det lever i. Med det som utgangspunkt fungerer bildet veldig fint føler jeg. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Bukken i steinura. Bakgrunnen illustrer godt at det er et dyr som kan leve under skrinne kår. Synes det er fint , men fargemessig går bukken kanskje litt for mye i et med bakgrunnen Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Kamuflert geit? Skarpt nok, men jeg foretrekker nok et litt annet perspektiv på dyrene må jeg innrømme.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg