askphoto Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 usikker på dette bildet..... Bildet er fjernet. er usikker på om det er for mye fokus på jentas hår? det er litt uheldige skygger i ansiktet hennes og bakgrunnen er ikke helt slik jeg ville....MEN jenten selv elsker bildet og vil ha det på veggen Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg med,ikke det beste av de du så langt har lagt ut,men ikke så dårlig heller..kanskje litt mer hudtoner? vet ikke hva det grå er rundt bilde?Sees på fruens skulder,men det viktigste er jo att hun likte det...og missliker det ikke jeg heller;) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Dette ble en vanskelig vinkling, fordi morens hår og hode blir sentrum for oppmerksomheten. Du kunne selvsagt bluret ned området rundt ansiktet og det lille barne, mulig det ville blitt bedre da Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Fint bilde, men ikke så uttrykksfullt som gårsdagens, synes jeg. Barnets ansikt er skjult for oss her, og jentas følelser ikke så lett å avlese, - selv om jo handlingen forteller mye. Men fint er bildet, og det er lett å skjønne at hun vil ha det på veggen. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Er nok bedre de foregående ja, men allikevel ikke dårlig å se på dette heller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg