Jan Erik Engan Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Strømsø Torg,Drammen IV Bildet er fjernet. Beskrivelse: Kjører på..ser ut som disse ble likt lukker er også her 4 sek,så vet ikke hvorfor det vises 1sek??..men samme det;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Vakkert! Strålende eksponering. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Vakkert! Strålende eksponering. Tusen takk Lenke til kommentar
karoald Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Fine desse bilda dine frå Drammen-fine komp./farger Lenke til kommentar
EirikFoto Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Stilig å se så fine bilder fra denne fontenen som er i den samme byen som jeg bor Veldig bra eksponering! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Fine desse bilda dine frå Drammen-fine komp./farger Tusen takk Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Stilig å se så fine bilder fra denne fontenen som er i den samme byen som jeg bor Veldig bra eksponering! Takker.Er du med i Drammen Fotoklubb? Bor i Øvre-Eiker jeg..Vestfossen..eller nærmere bestemt Ormåsen. Bare å si ifra så kanskje en kan ta en tur? Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Knallflott stillig lys ! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Knallflott stillig lys ! Tusen takk;) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Her har du funnet deg et nytt yndlingsmotiv skjønner jeg Ikke rart det klør i fingrene på en fotograf i møte med slike fargerike og fortogene motiv. Dette føyer seg vakkert inn i rekke av bilder fra dette stedet Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Her har fotografen gjort en veldig god jobb: perfekt eksponering! Fargerikt og mangfoldig !! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Her har du funnet deg et nytt yndlingsmotiv skjønner jeg Ikke rart det klør i fingrene på en fotograf i møte med slike fargerike og fortogene motiv. Dette føyer seg vakkert inn i rekke av bilder fra dette stedet Takker.Fikk tatt noe blomster i dag da..så jeg ble rimelig fornøyd med de..kommer ett i morgen Her har fotografen gjort en veldig god jobb: perfekt eksponering! Fargerikt og mangfoldig !! Tusen takk Lenke til kommentar
Børre Eirik Helgerud Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Nesten likt mitt,bare litt andre farger Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Nesten likt mitt,bare litt andre farger Ja moro den fontenen...mye fine farger og en fin plass det har blitt der på torget;) Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Bra jobba Jan Erik, flotte farver på dette.. Men hva er dette for noe? Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Jaha .....en fontene ser jeg.. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Bra jobba Jan Erik, flotte farver på dette.. Men hva er dette for noe? Takker ..ser du gjettet riktig,og neimen ikke godt å se om en ikke vet det..eller om jeg hadde nevnt det...ny landeplage fra Drammen med andre ord Lenke til kommentar
EirikFoto Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Stilig å se så fine bilder fra denne fontenen som er i den samme byen som jeg bor Veldig bra eksponering! Takker.Er du med i Drammen Fotoklubb? Bor i Øvre-Eiker jeg..Vestfossen..eller nærmere bestemt Ormåsen. Bare å si ifra så kanskje en kan ta en tur? Bor ikke akkurat i drammen. Mellom sylling og lier, men hadde kanskje gått ann en gang det ja Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Så du har funnet den nye fontena JEE, kjempefint bilde flotte farger og linjer. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Så du har funnet den nye fontena JEE, kjempefint bilde flotte farger og linjer. Ja har jo sett noe av gutta fra byen sine da vet du..hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg