JZA Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 http://www.hegnar.no/IT-Kanalen/newsdet.as...=120545&cat=110 Forhåpentligvis kommer tele-selskapene til å drive hverandre fram med gratis mms fram til jul. Synes ikke mms er særlig nytt jeg, men en fin måte å få sendt gratis tekstmeldinger på. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 DRITBRA! Synd ingen har MMS telefon, eller stilt inn telefonen sin da... Lenke til kommentar
anderre Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Dette er bare flott-flott!! Chess blir bare bedre og bedre! Roger Andersen S55 Chess King Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 HURRA!! Får endelig brukt kameraet på mobilen litt :wink: Heia Chess PS: skal sende en til deg jeg GeeZuZz..! Lenke til kommentar
Alasken Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Dette er så J***I bra!!! Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 men blir det noe utover det? altså september oktober som telenor og netcom har annonsert. Noen som vet det? Har sendt dem en mail, men foreløbig ikke fått noe svar Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hurra! Chess kjører med gratis MMS tom Oktober også! Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 seriøst! Chess er et genialt firma! Noe av det beste som har skjedd telenorge på lenge vil jeg tørre påstå! Vurdere å bytte til king nå ;=) Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Hurra!Chess kjører med gratis MMS tom Oktober også! url? sitter her og prog. min nye tlf no.. nokken som føler for å sende meg et bilde eller.no kanskje en ringetone? tlf: 47621347 viss det er fler som sender til meg, skal eg dele litt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå