Joachim_F Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Info og bilder fra World of Tanks-skapernes neste MMO-spill. Les hele saken Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Herlig å ha PC ja World of Tanks er jo sykt morro, så håper dette blir like bra. Lenke til kommentar
Sigve 1919 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Whaat? Tyske fly er bedre i en rett linje? Jeg som alltid har trodd at tyske fly var bedre. Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Herregud,MÅ HA! Sikle sikle(som en liten unge) Får trene opp skills med Microsoft Combat Flight Sim i mellomtiden. Dere skal alle styrte brennende fra himmelen.Mohohahahah! Endret 9. august 2011 av ArkArk Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Herlig å ha PC ja World of Tanks er jo sykt morro, så håper dette blir like bra. Amiga fan?Har du noensinne spillt "Utopia",en slags veldig tidlig forgjenger til Red alert eller Supreme Commander? Kom på dette når jeg så nicket ditt.Herregud så fett det var på 90 tallet og herregud så crap det hadde vært i dag Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Whaat? Tyske fly er bedre i en rett linje? Jeg som alltid har trodd at tyske fly var bedre. Er ganske sikker på at det stod "tyngre fly" ikke "tyske fly". Lenke til kommentar
Quote Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Whaat? Tyske fly er bedre i en rett linje? Jeg som alltid har trodd at tyske fly var bedre. Tja, Spitfire IX var en stor suksess - og klarte å ta knekken på Focke-Wulf Fw 190. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Her lukter det søksmål fra Blizzard! Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Vi får nå se hvordan det blir, world of tanks er sjeft, men WG er vell ikke akkurat kjent for å behandle kundene sine med respekt Samt, hvordan balance blir hehe Endret 9. august 2011 av Duriello Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Whaat? Tyske fly er bedre i en rett linje? Jeg som alltid har trodd at tyske fly var bedre. Tja, Spitfire IX var en stor suksess - og klarte å ta knekken på Focke-Wulf Fw 190. Så du nevner en spesifikk utgave av Spitfire men kun en generisk betegnelse for en FW190? En FW190D-9 tar knekken på en Spitfire.. Utsagn uten substans begge to. Men relatert til dette spillet kommer det selvfølgelig til å ha fint lite å si, altfor mye arcadepreg. Endret 9. august 2011 av Nwader Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Tenkte jeg skulle se om det var beta til dette og søkte opp worldofplanesgame.com Men dette er vistnok et annet selskap som også lager mmo av fly De som lagde world of tanks: worldofwarplanes.com/ Lenke til kommentar
Sigve 1919 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Whaat? Tyske fly er bedre i en rett linje? Jeg som alltid har trodd at tyske fly var bedre. Er ganske sikker på at det stod "tyngre fly" ikke "tyske fly". Duh.. My bad xD Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Siden ikke alle har joystick, så ser jeg for meg et klasseskille når dette kommer ut. Men men, kult at det lages kvalitetsspill som gis ut gratis Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Her lukter det søksmål fra Blizzard! Du skal ikke se bort i fra det, i og med at Bethesda saksøker Minecraft-duden for å kalle spille sitt "Scrolls". Lenke til kommentar
Honeydew Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 You bitches going down, har 800 timer på FSX, Mohahahaha! Lenke til kommentar
Xmasbeer Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Fly som skal ta ut bakkemål? Jeh håper at "bakkemål" ikke blir våres stridsvogner i WoT. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hadde vært litt kult om de kunne lagd spillene slik at du kunne spille i WOT mot kompisen som har fly i WOFP\WOP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå