pinimini Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Trenger litt hjelp her om noen vet råd. Tanten min har kjøpt en samsung galaxy i Tailand nå i sommmer. Kom hjem og den er selvfølgelig asiatisk. Ho klarer ikke å bruke den uten norsk språk og ordliste når ho skal sende meldinger. Ikke så stødig i engelsk heller. Ser at den har engelsk og fransk i tillegg til asiatiske språk. Er det noe man kan gjøre får å få dette til. Litt for god telefon til at den skal ligg i en skuff. Føler jeg må hjelpe da jeg selv har den tlf og anbefalte den som en god telefon til ho. Men vurderete ikke da at ho skulle kjøpe den i utlandet. Tar i mot alle tips. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Last ned Samsung Kies på en data og oppdater den. Usikker på om den automastisk henter inn norsk eller thailandsk oppdatering, men det er sikkert mulig å få pusha inn på et vis Lenke til kommentar
waqqern Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Gå på market og last ned "more locale 2" Der kan du velge norsk Lenke til kommentar
pinimini Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 supert. da skal jeg få prøvd begge deler, går ikke det ene så går kanskje det andre. tusen takk begge som har svart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå