teigas123 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Har noen venner som har klart å mest sansynlig formatere minnekortet sitt med alle feriebildene sine. Etter dette har det også prestert å tatt et nytt bilde. Har prøvd diverse data recovery program, men de finner bare det bildet som er tatt etter kortet er tatt. Har hatt suksess med programmene før, men denne gangen fungerte det ikke? Skal jeg forsøke og formatere hele kortet en gang til ? Og så sjekke etter lost files? Noen som har bra programmer for recovery av photofiler og anbefale? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Kanskje verdens dårligste svar, men jeg var borti noe lignende for noen år siden. Sleit masse og brukte en haug av dårlige programmer før jeg kom over et som fungerte veldig bra. Dessverre husker jeg ikke hva det heter, men mener det begynte på "Z". Det henta tilbake bilder fra lange tider tilbake. Programmet het noe á la "ZXX recovery" (hvor x er ukjent) og var spesialisert for flash-enheter, ikke disker. Lenke til kommentar
teigas123 Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Kanskje verdens dårligste svar, men jeg var borti noe lignende for noen år siden. Sleit masse og brukte en haug av dårlige programmer før jeg kom over et som fungerte veldig bra. Dessverre husker jeg ikke hva det heter, men mener det begynte på "Z". Det henta tilbake bilder fra lange tider tilbake. Programmet het noe á la "ZXX recovery" (hvor x er ukjent) og var spesialisert for flash-enheter, ikke disker. Takk for svar, er det noen andre som har noen forslag? Eller hvet hvilket program han snakker om? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 http://www.cardrecovery.com/ Fungerte veldig bra for fattern da han klarte å formatere minnekortet sitt Lenke til kommentar
teigas123 Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 http://www.cardrecovery.com/ Fungerte veldig bra for fattern da han klarte å formatere minnekortet sitt Har prøvd sandisk sitt orginal program som jeg fikk med et sandisk extreme kort, dette funket ikke. Har også prøvd diverse andre recovery program, og alle finner det samme bare det ene bildet han har tatt etter han formaterte korte. Kunne det vert en ide og formatert korte på ny og så søkt? Jeg har hatt suksess med programmene jeg har brukt før og fått tilbake bilder etter jeg formaterte, men jeg har aldri prøvd og formatere , ta et bilde , for så se om jeg får tilbake det som ble mistet under formateringen, må kanskje forsøke på dette på et annet kort, før jeg gjør det på de kortet det gjelder. Prøver og søke gjennom med cardrecovery nå, men tror nok den bare finner de ene bildet som er tatt etter formateringen her også. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Takk for svar, er det noen andre som har noen forslag? Eller hvet hvilket program han snakker om? Hehey! Jeg trengte bare å google bra nok memory recovery inurl:z Programmet heter så mye som: Zero Assumption Recovery (ZAR) Lenke til kommentar
teigas123 Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Takk for svar, er det noen andre som har noen forslag? Eller hvet hvilket program han snakker om? Hehey! Jeg trengte bare å google bra nok memory recovery inurl:z Programmet heter så mye som: Zero Assumption Recovery (ZAR) Takk skal forsøke dette når jeg kommer hjem igjen. De cardrecovery programmet, ga meg samme resultat som de andre programmene. NOen som har noen kommentarer til å prøve å formatere korte igjen for så søke? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Takk skal forsøke dette når jeg kommer hjem igjen. De cardrecovery programmet, ga meg samme resultat som de andre programmene. NOen som har noen kommentarer til å prøve å formatere korte igjen for så søke? For å få mest vellykket recovery bør kortet være mest mulig urørt siden feilen oppsto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå