Fotofashion Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Konfirmant Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 takk, va en utfordring å få til en god stemning i bildene i går.. Bedrøvelig vær påvirke så mye, spes lysmessig . Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Flott konfirmasjonsportrett! Fine avstemte farger til jenta med bunaden. Alt ser ut til å passe godt sammen. Synes lyset på jenta er veldig flott! Spennende sted med fjellet, gråværs-skyer og hav i bakgrunnen. Litt usikker på speilingen av kjolen i en av vannpyttene i forkant. Mulig jeg ville kuttet rett over den, og heller hatt litt mer luft på toppen? Sikkert smak og behag.. Men uansett; godt jobba Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Vakkert bilde med nasjonalromantiske overtoner. Liker omgivelsenes farger, synes de bidrar til å fremheve hovedmotivet. or meg framstår jenta som litt høyt plassert i billedflaten, ville kuttet bildet i nedkant, - rett over kjolespeilingen.(tror jeg) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Ikke av dine aller beste, men mer en godt nok uansett!! (Du har jo lagt lista høyt for deg selv vettu...) Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 "smort1 - 20 minutter siden Ikke av dine aller beste, men mer en godt nok uansett!! (Du har jo lagt lista høyt for deg selv vettu...) " hehe begrenset hva man kan pushe ut enkelte ganger, men æ låve... Gjør alltid mitt beste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg