Complexity Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hei På jobben har vi en pc med ett Logitech UltraX Premium tastatur, og det er jo bare helt fantastiskt å skrive på! Desværre ser det ut til at dette er vanskelig å få tak i den dag i dag, så lurte på om noen hadde tips til bra tastatur med "flate" knapper ala UltraX? Helst ikke trådløst.. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hei, tastaturet du liker så godt bruker en såkalt scissor-switch. Jeg vet ikke hvilke tastaturer som kommer med det nå, men jeg vet at det finnes også mange chiclet-type tastaturer (Apples keyboard er vel det mest kjente) som er like i form, men ikke følelse. Lenke til kommentar
MrConfusion Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Logitech Illuminated bruker scissor-switches og får mye skryt. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Takker for tips! noe apple tastatur blir det nokk aldri, men logitech Illuminated virket snasent! Lenke til kommentar
pxK Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Takker for tips! noe apple tastatur blir det nokk aldri, men logitech Illuminated virket snasent! Har brukt Logitech Illuminated i snart 2 år, og når jeg tenker på og kjøpe ny tastatur så blir det nok bare en ny Illuminated. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Tror dette blir bestilt ja ^^ Fra før av bruker jeg ett veldig gammel logitech tastatur, som ikke ser ut, samt bråker veldig og er nå veldig vondt å skrive på etter å ha testa det tastaturet på jobben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå