AnonymDiskusjon Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Ok, jeg er 20 år gammel og har ikke ett eneste seriøst forhold bak meg. De siste 5 årene har jeg hatt mange forelskelser, og fått kontakt med nesten alle jentene jeg har lyst å prøve meg på. De oppfører seg hyggelig, smiler og har lett kontakt med dem. Selv om dette er jenta i paralellklassen, dama bak kassen, hun på treningssenteret eller hun jeg alltid går på samme buss med, så har jeg forelsket meg i vedkommende, bare for å etter noen uker/måneder etter første treff finne ut at hun er opptatt. Har tellt, og jeg har 11 forelskelser de siste 5 årene, og ALLE har vært opptatt. Selv om dette er noen jeg blir kjent med som følge av at jeg prøver meg på henne, så er de alltid smilende og vennlige, bare for at jeg finner ut enten via facebook eller ande ting at hun har type. HVORFOR har jeg ikke klart å finne en ENESTE jente som jeg liker som er ledig? Nærmeste jeg noengang har vært var jenta som 1 måned etter jeg ble kjent med henne fikk en annen kjæreste. Fant nå akkurat ut at nok en forbanna flamme ble slukket av det faktum at alle jeg snakker med er opptatt. Jeg lurer egentlig ikke på noe konkret, men føler bare for å få luftet litt under vingene. Får ikke sove engang fordi jeg tenker på hvorfor det ENDA en gang ikke skal gå min vei. Postet av anonym: 1a275b2c20db8f60d545abed93f478d5 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Bare å vente. Din tur kommer snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå