oab-1966 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Bombeangrepet i Oslo og skyteepisoden på Utøya ble utført av en etnisk hvit nordmann som alle vet. Like etter angrepene ble mistankene sterkt rettet mot islamister. Muslimene i Oslo ble nærmest kjeppjaget rundt og utsatt for trusler og drittkasting like etter at bomben eksploderte. Etter at hele Norge og verden fikk fikk vite at det var ABB som stod for udåden, en mann som er sterkt kritisk til islam, ble han landets hatobjekt nummer ett. Jeg vil komme med et enkelt spørsmål: Er du blitt mer positivt innstilt til muslimer etter terrorangrepene 22 Juli? Endret 8. august 2011 av oab-1966 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Er det ikke tilstrekkelig med alle de andre muslim hit, muslim dit trådene? 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Konto brukes ikke Skrevet 8. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 8. august 2011 Nei, akkurat samme innstilling som før. 14 Lenke til kommentar
Populært innlegg Notelitten Skrevet 8. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 8. august 2011 Helt likt syn som før. Har ikke endret syn mot AP heller. Det som skjedde, var for meg et angrep på oslos befolkning, vår stat, og ungdommer på leir. Politikken holder jeg langt unna dette, uansett hva ABB skulle si hans motiv var. 13 Lenke til kommentar
oab-1966 Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Nei, akkurat samme innstilling som før. Samme her ! 1 Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Mitt syn har ikke endret seg nevneverdig. Sympatien min går til ofrene og de pårørende; jeg lar ikke andre tjene på angrepene. Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Har ikke forandret mening om islam i det hele tatt. Bare min mening om norske venstreradikale når jeg ser deres skammelige, grove forulempende, reaksjonære, og opportunistiske respons på det som er skjedd. Breivik er en enkeltperson med et verdenssyn han er alene om. Statsministeren vår og regjeringspartiene på sin side har i tiår støtte massakreringen av titalls millioner i såkalt kommunistiske land, samt terror mot annerledestenkende verden over. 4 Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg har akkurat samme syn som før. Det som plager meg litt er at det er slikt et stort fokus på sammhold mellom muslimer og nordmenn etter dette, det har for meg ikke noe med saken og gjøre. 1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Breivik er en enkeltperson med et verdenssyn han er alene om. Det tror ikke jeg. Tror det er flere med et slikt syn om med noen nyanseforskjeller. Flere boblemennesker der ute. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Ikke endret syn mot verken muslimer/islam eller AP, men heller blitt skremt av hvorvidt det det kan finnes flere ustabile, "smarte" og ekstremt farlige nordmenn. Endret 9. august 2011 av MrLG Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Breivik er en enkeltperson med et verdenssyn han er alene om. Det tror ikke jeg. Tror det er flere med et slikt syn om med noen nyanseforskjeller. Flere boblemennesker der ute. Boblemennesker finnes det definitivt, men jeg har ikke den store troen på at det finnes noen flere norske katolske tempelriddere som hater Arbeiderpartiet og er villig til å legge ned ni år av sitt liv for å ramme dem. Samfunnet kan nok ikke beskytte seg mot slike enkeltpersoner. Derimot står vi ovenfor en systematisert trussel ifra islamister og har gjort det i mange år. At ikke de har klart å ramme oss er derimot takket være politiets innsats. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Boblemennesker finnes det definitivt, men jeg har ikke den store troen på at det finnes noen flere norske katolske tempelriddere som hater Arbeiderpartiet og er villig til å legge ned ni år av sitt liv for å ramme dem. Nå er det vel det samme om de er tempelriddere, kristne, muslimer, sin egen gud og hvem de har som mål egentlig. Om de bruker år på å planlegge og/eller må ha litt eller lengre tid for å gjøre seg selv så hjernevasket at de gjør onde handlinger som et resultat av sin egen boble. Det er da noen som samles i en slik boble også og det er ikke bare forbeholdt muslimer hvis du tror det. Endret 9. august 2011 av kandasa Lenke til kommentar
Ove38 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Er du blitt mer positivt innstilt til muslimer etter terrorangrepene 22 Juli? Nei det har jeg ikke, tvertimot. Den muslimske invandringen må stanses ! 22 Juli er en konsekvens av denne invandringen. 3 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Nei det har jeg ikke, tvertimot. Den muslimske invandringen må stanses ! 22 Juli er en konsekvens av denne invandringen. Så du mener en gal manns handlinger skal man følge tankemønsteret til? Så hvis jeg mener alle med ove38 som nick skulle blitt satt i et lite bur og kun fått vann med tørt brød og jeg har gjort terror for å få det gjennomført, så skulle altså du blitt satt i et bur. 1 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Så fordi en nordmann drepte for å stoppe innvandringen av noen helt andre enn de han drepte så skal vi kaste ute/nekte andre av den gruppen han ville kaste ut å komme inn i landet? Logikken er soleklar... Det eneste her jeg ser er en likhet er at det dessverre ser ut til at ABB ikke er alene om sine meninger... Lenke til kommentar
Ove38 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Nei det har jeg ikke, tvertimot. Den muslimske invandringen må stanses ! 22 Juli er en konsekvens av denne invandringen. Så du mener en gal manns handlinger skal man følge tankemønsteret til? Den multikulturele politiken er feil. Det har England, Frankrike og Tyskland skjønt. På tide at også Norge skjønner det. 2 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Den multikulturele politiken er feil. Det har England, Frankrike og Tyskland skjønt. På tide at også Norge skjønner det. Det har ingenting med en manns onde handlinger å gjøre. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg har lært at man må være flinkere til holde folk ansvar for sine handlinger. Dvs en muslim er ikke ansvarlig for det andre muslimer gjør, ei heller alt det Islam eller koranen sier. På samme måte som man ikke kan kalle alle kristne for terrorister, så har denne saken visst at det finnes gærninger innenfor alle grupperinger og da er det viktig å peke på dem og ikke alle kristne eller muslimer. 1 Lenke til kommentar
Ove38 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Den multikulturele politiken er feil. Det har England, Frankrike og Tyskland skjønt. På tide at også Norge skjønner det. Det har ingenting med en manns onde handlinger å gjøre. Jo, dette skjedde fordi Norske politikere tror de vet bedre enn England, Frankrike og Tysklands politikere (David Cameron, Nicolas Sarkozy, Angela Merkel) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå