TheXboxFreek Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hei, trenger helst svar så fort som mulig! Noen som et hvor mye en 1x1-legokloss evt. 10 1x1-klosser veier? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 det spørs vel hvor store du er på jakt etter men en "høy" på 4x4 brikker veier litt over 1 gram. Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Trodde jeg skrev at jeg ville vite hvor mye en kloss på 1x1 veide? Finnes det 4x4? Eller tenker du på de som ofte ble brukt som tak på biler før? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 brikkene jeg snakker om er i denne størrelse. Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Åja, 2x2 Hmm... kan jeg da bare dele på 4 eller blir det feil? Blir noen få gram for mye hvis jeg deler på 4? Lenke til kommentar
notalive Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 For å få en nøyaktig måling burde du ha flere av den du ønsker vekta på og dele vekta på antall klosser. Hvis du ikke har en veldig nøyaktig vekt. Å dele på fire blir ikke riktig da du får to ekstra vegger på den lille klossen. notalive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå