Øystein Lunde Ingvaldsen Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Ikke for å være PR-kåt men er det sånn at dem med fornavn på Æ, Ø og Å ikke vil være synlige under "Medlemmer"? Kan jo alltids bytte navn til Zystein. Nei vent, det kan jeg ikke for W er siste bokstav. OK, heretter er jeg bedre kjent som Wystein. Endret 8. august 2011 av Øystein Lunde Ingvaldsen Lenke til kommentar
amund Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Der ser det ut som om vi har glemt noen bokstaver. Dette skal vi få rettet opp. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Øystein Lunde Ingvaldsen Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Der ser det ut som om vi har glemt noen bokstaver. Dette skal vi få rettet opp. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Ikke for å være PR-kåt men er det sånn at dem med fornavn på Æ, Ø og Å ikke vil være synlige under "Medlemmer"? Kan jo alltids bytte navn til Zystein. Nei vent, det kan jeg ikke for W er siste bokstav. OK, heretter er jeg bedre kjent som Wystein. Er kjempe fornøyd jeg...står øverst på J Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg