Varmt Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hvis du i første omgang ikke ville bli smittet av klamydia hadde du brukt kondom. Så hvorfor ikke bare si til dama at du er veldig redd for at hun skal bli gravid og at du vil bruke en komdom. I mitt tilfelle ville jeg nok bare fortalt sannheten. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Ikke si noe. Hvis hun ikke sier noe etter en stund så har HUN vært utro, og du vet det!!!!11111OneOneEleven Endret 15. august 2011 av Red Frostraven 1 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Seriøst? Noen gang vært i avstandsforhold? Jeg hadde kastet meg over han om jeg hadde vært borte fra min så lenge. Han skulle hatt en jævlig bra unnskyldning for å la være å gjøre det samme (om ikke med en gang så i alle fall innen den første dagen). Ellers slenger jeg meg på de som sier TS bør si det som det er, evt. gå for piller i maten hennes Altså, flere har jo foreslått å fake store smerter i ballene (jeg stemmer for å sørge for å få store smerter i ballene), og det bør da virkelig telle som en gyldig unnskyldning? Ellers syns jeg sykt synd på L4r5. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Mot klamydia får man som regel 2 store piller du spiser med en gang. Det har hvertfall alltid jeg fått. Har også fått klamydia uten og ha pult noen ting. Legen mente det kunne smitte i via badevann, dasslokk o.l. En kompis av meg har også en badestamp. Populært kalt klamydiakoker`n. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Reis bort selv, kom hjem når klamydiaen er ferdigbehandlet. 1 Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Dra vekk mann, dra vekk! Ta toget til helvette, vær der i to dager å si du besøker kompis!! Wooop! Lenke til kommentar
fluff Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Kan TS snart poste selv og si hva som skjedde og hvordan det gikk? Er vel en god stund siden dama kom hjem nå? 4 Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Sikkert rett i vasken om jeg ikke tar feil. Håper virkelig han var ærlig da. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Det gikk vel som det burde. Karma! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg