Cool2003 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Som topic sier, var jeg utro mot kjæresten. Ser helst at folk holder tilbake moralprekenen mot dette, og heller hjelper meg med et stort problem jeg sitter overfor. (Kan nevne at utroskapen som skjedde her, føler jeg stor anger mot og kommer ikke til å gjenta seg, derfor kommer jeg ikke til å fortelle om det som har skjedd). OK. Fikk konstatert klamydia av legen i dag. Jeg fikk piller mot det, som jeg må ta 1 uke fremover, før jeg blir frisk. Nå har det seg at kjæresten min kommer hjem om 4 dager, etter et opphold i utlandet i 2 måneder. Hva skal jeg gjøre??? Hun forventer sex, og jeg ser ingen løsninger akkurat nå. Så vit meg bekjent, kan jeg ikke ha sex før klamydiakuren er over og jeg er ferdigbehandlet. Akkurat nå ser jeg ikke mange løsninger. Er det noen her med legeerfaring som vet om jeg kan øke dosene med piller for å bli raskere frisk? Eventuelt noen gode råd å komme med for å unngå sex.... Alt settes pris på med stor takk! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Si du er kjempesyk og smittsom, og må holde sengen, influensa? Og treff hun når du er ferdig med kuren. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Muggkaare Skrevet 8. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 8. august 2011 Vær ærlig. 31 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Flott, da leser vi snart en historie om at man også i Norge kan få kjønnssykdommer av offentlige toalett. Fra spøk til alvor, det er jo lite tips å gi (ikke øk dosen, det funker dårlig). Det er opp til deg om du ønsker å lyve på deg hodepine eller innrømme at du har fått klamydia. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Er ikke hun og smittet da eller? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Nå har det seg at kjæresten min kommer hjem om 4 dager, etter et opphold i utlandet i 2 måneder. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Er ikke hun og smittet da eller? Hvis du leser det han skriver ser du at kjæresten har vært i utlandet i to måneder. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 oops, se der ja. 3 dager uten sex må du vel greie og finne en unnskyldning for. Lenke til kommentar
Populært innlegg jop91 Skrevet 8. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 8. august 2011 Si at utstyret er sårt etter svært mye ronking når hun var vekke 14 Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) lyv på deg en sykdom?. f.eks at du har influensa symptomer. du vil gjerne vente 2-3 dager med kyssing, sex pga smittefare og at du ikke føler deg bra. kanskje kjøpe inn litt hostesaft, c-vitamin drops etc for å forsterke skuespillet for henne? edit: står det ikke bakpå biolakartongene at produktet forsterker effekten til antibiotika? Endret 8. august 2011 av Sangesland Lenke til kommentar
Cool2003 Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Finnes det ingen sterkere former for klaymdiapiller da? Så for meg en mulighet hvor jeg fikk korta ned dagene med et par. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 som jeg er bekjent med, så nei. og btw, du vet at det ikke er 100% success rate ved første behangling? er noen som må ta både 2 og kanskje 3 kurer før de er friske. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Karma! On topic: Vær ærlig, hun kommer til å finne de ut en eller annen gang uansett 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 jepp, det blir antagelig å gå til helvete før eller siden. Best å få det overstått så fort som mulig. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Kom egentlig innom for å le. Men du har to åpenbare valg: 1 - Fortell det som det er. 2 - Lyv på deg en unnskyldning. Bare for å ha fakta i orden; er du sikker på at hun ikke har "hoppa i høyet" med noen på sine reiser ? Lenke til kommentar
fluff Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Du har også et tredje valg: Bland inn klamydiapillene i maten hennes, uten at hun vet det. Peanøttsmøt etc. Vet om en fyr som faktisk gjorde dette. Er jo bare et par piller det er snakk om, burde ikke være helt umulig. Du kan dog være sikker på at dette sikrer deg en plass i helvete. Jeg ville i alle fall brukt denne metoden. 2 Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Du har også et tredje valg: Bland inn klamydiapillene i maten hennes, uten at hun vet det. Peanøttsmøt etc. Vet om en fyr som faktisk gjorde dette. Hvorfor? Lenke til kommentar
fluff Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Du har også et tredje valg: Bland inn klamydiapillene i maten hennes, uten at hun vet det. Peanøttsmøt etc. Vet om en fyr som faktisk gjorde dette. Hvorfor? Ifølge TS vil det være vanskelig å ikke ha sex med henne når hun kommer hjem. Dermed kan vi anta at hun også vil få klamydia. Forhold bygd på løgn og manipulasjon = Beste forhold 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Få noen til å slå deg så hardt i skrittet at LEGEN sier at du ikke kan ha sex på en måned. Ellers kan du ryke penisstrengen med vilje - snip snip! Husk at det blir verre hvis du ønsker å fortelle sannheten etter du eventuelt har smittet henne! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg