DanSteff3n Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hei.. Jeg har klart å rote bort et bilde, når jeg driver med redigering med film. Det er det "lille" bilde som er i høyre hjørne oppe. Der man ser filmen ruller mens man ser igjen filmen. Ett lite bilde av filmen. Jeg har ringet rundt med rødt det bilde, så dere skjønner hvilket bilde jeg snakker om: Hvordan kan jeg få frem igjen dette bilde her? Håper noen kan hjelpe meg:) Hadde vært kjempeflott:) Takk. Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Har du prøvd å bare restarte programmet? Eventuelt kan du holde nede Ctrl+Shift mens du starter Vegas. Da blir alle innstillingene nullstilt. Lenke til kommentar
DanSteff3n Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Har du prøvd å bare restarte programmet? Eventuelt kan du holde nede Ctrl+Shift mens du starter Vegas. Da blir alle innstillingene nullstilt. Se der ja:) Takk for hjelpa:) ctrl + shift var godt nok.. Det var godt å få gjort:) Takk igjen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå