HerrOptimist Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hei! For en stund siden kjøpte jeg 10 stk. Skruf Stark Portion. Etter at jeg hadde kjøpt den hadde jeg dem ca. 10 dager lagret i romtemperatur, før jeg fant ut at det er best å lagre dem i kjøleskapet. Snusen er helt uåpnet, og jeg skal gi den bort til en jeg kjenner i morgen. Er snusen like fin selvom den ble utsatt for 10 dager med romtemperatur?? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Snusen skal være i kjøleskapet fordi den skal holdes fuktig, er boksen uåpnet tror jeg ikke du har noe problem. Lenke til kommentar
snusersnus Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Snusen skal være i kjøleskapet fordi den skal holdes fuktig, er boksen uåpnet tror jeg ikke du har noe problem. hvor lenge kan uåpnett snus ligge i rom-temperatur?? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Ja, den er nok like fin Hold den i kjøleskapet, og til neste gang så vet du ihvert fall dette, men null problem vil ¨jeg si Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Halla Hvilken snus drypper minst? Har fått reggis så :/ Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Halla Hvilken snus drypper minst? Har fått reggis så :/ Så lenge det er "White portion" så skal det ikke renne noe særlig, ikke med det første i hvert fall. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 (endret) The Lab påstår at de har en non-drip snus. Kan jo prøve den. Lett å finne i butikken. Endret 3. april 2014 av TheGooner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå