Gå til innhold

Opprør i England


Anbefalte innlegg

IDiotisk opprør uansett, ettersom de skulle bare latt være å startet å ventet å sett hvem som hadde skudd først. Gjort det på et demokratisk nivå. Nei da, idiotiske folk som må bare lage kvalme og ja. Skyt de rett ned*(ikke så ille men dere forstår), så kanskje UK kan bli rettet uten et problemer med øknomien osv. Husker jo hvor mye det kostet Hellas.

 

Uansett disse folkene vinner ingenting og lover at over 90% blir arrestert uansett.

Mennesker som er født inn i fattigdom, og har så og si ingen sjangse til å komme seg ut av det, og når man ikke kommer fram med demokratiske virkemidler skjønner jeg veldig godt at man tar til gatene på en slik måte. Dette har ulmet lenge, men først nå det virkelig har blitt antent.

 

Jeg greier heller ikke helt å skjønne hvorfor så mange skal ville ta til gatene bare for gøy, det er for mange.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det sies at det var et rikoskjet (skrives det slik?) fra politiets egne våpen som traff denne radion, og at den "skadete" politimannen som er mye omtalt, kvikknet rask til

 

Hevdes også at den drpte kun hadde en replica-pistol i sokken sin

 

At han ble skutt mens han lå på bakken

 

Dvs. mye spekulasjoner ennå, men nå skal vel vitner avhøres av en spesial-kommisjon

 

Pistolen politiet fant var ekte

 

Mark Duggan døde av et skudd mot brystkassen.

 

IPCC sa tidligere at de tror at politiet avfyrte to skudd.

 

http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-london-14459516

Lenke til kommentar

IDiotisk opprør uansett, ettersom de skulle bare latt være å startet å ventet å sett hvem som hadde skudd først. Gjort det på et demokratisk nivå.

Vel, det samme som i UK skjedde i demokratiets hjemland Hellas for 3 år siden, etter at en 15-åring ble skutt av politiet. Voldsomme opptøyer & ødeleggelser som også spredte seg fra by til by;

 

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=555312

 

Det ser ut til å få en egen dynamikk.

Lenke til kommentar

Hører at England vurderer å sette inn militæret.

 

Så snart militæret er satt inn, er dette en offisiell borgerkrig. Jeg vil aldri stille meg på siden til et land som setter militæret inn mot sitt eget folk.

 

Ikke irak (saddam-era), ikke Egypt (mubarak-era) ikke Syria, ikke Libya, og ikke England. En stat som setter militæret mot folket fortjener en revolusjon!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

IDiotisk opprør uansett, ettersom de skulle bare latt være å startet å ventet å sett hvem som hadde skudd først. Gjort det på et demokratisk nivå. Nei da, idiotiske folk som må bare lage kvalme og ja. Skyt de rett ned*(ikke så ille men dere forstår), så kanskje UK kan bli rettet uten et problemer med øknomien osv. Husker jo hvor mye det kostet Hellas.

 

Uansett disse folkene vinner ingenting og lover at over 90% blir arrestert uansett.

Mennesker som er født inn i fattigdom, og har så og si ingen sjangse til å komme seg ut av det, og når man ikke kommer fram med demokratiske virkemidler skjønner jeg veldig godt at man tar til gatene på en slik måte. Dette har ulmet lenge, men først nå det virkelig har blitt antent.

 

Jeg greier heller ikke helt å skjønne hvorfor så mange skal ville ta til gatene bare for gøy, det er for mange.

 

Ingen grunn til å starte å lage et helvete for alle sammen uansett? Da ser de bare mer ned på de folkene som jeg gjør nå.

Lenke til kommentar

Hører at England vurderer å sette inn militæret.

 

Så snart militæret er satt inn, er dette en offisiell borgerkrig. Jeg vil aldri stille meg på siden til et land som setter militæret inn mot sitt eget folk.

 

Ikke irak (saddam-era), ikke Egypt (mubarak-era) ikke Syria, ikke Libya, og ikke England. En stat som setter militæret mot folket fortjener en revolusjon!

 

Mye bedre at mange uskyldige liv går tapt pga en gjeng negere som i første omgang ikke skulle vært der...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke?

""We had people as young as 11 being arrested for looting. Do we really want to see the police using these weapons against 11-year-olds?"

 

Nei, hadde nok gjort seg med barne-begravelser for å roe gemyttene?

 

Tungt spørsmål. Jeg er enig med deg i at barne-begravelser er noe av der verste som fins.

 

Vi burde derimot straffe ungene, muligens innføre en unntakslov som straffer alle som begår plyndring, selv hadde jeg godtatt å fengsle en 11-år gammel gutt i noen å 50 dager for å vise dem at det er uakseptabelt å plyndre.

 

Den dagen politiet skyter mot unger, vil jeg fordømme det britiske politi.

Lenke til kommentar

Mye bedre at mange uskyldige liv går tapt pga en gjeng negere som i første omgang ikke skulle vært der...

 

Haha, i Libya var det narkomane opprørere, i England er det arbeidsløs ungdom og negre?

 

Er det ingen som ser sammenhengen mellom propagandaen?

 

hvis du går inn på dagbladets hjemmeside i skrivende stund og tar en titt på videoen så ser du det, "svart på hvitt"!

Lenke til kommentar

Man har opptøyer kun fordi man tillater det. Hvis politiet gikk inn med skarp ammunisjon og carte blanche ville denne gjengen fått kalde føtter ganske fort. Men, det er jo slemt, ikke sant? Så da får ungdommene bare herje og ødelegge så mye de vil for alt jeg bryr meg, inntil man er klar til å drøfte pragmatiske tiltak.

Tror å skyte skarpt hadde ført til enda mer sinne. Håper det blir et bra utfall av opprørene til slutt :) .

Lenke til kommentar

hvis du går inn på dagbladets hjemmeside i skrivende stund og tar en titt på videoen så ser du det, "svart på hvitt"!

Så du Hellas-videon over her?

 

Folk er forbanna, det er ikke raseopptøy slik du vil vri debatten

 

Merkelig at det alltid er ikke-vestlige i spissen da, og at de alltid er rasende...

Lenke til kommentar

hvis du går inn på dagbladets hjemmeside i skrivende stund og tar en titt på videoen så ser du det, "svart på hvitt"!

 

Ser hva?

 

Jeg ser en haug med folk som har dekket seg til, så mye fra helikopterkameraet i går, bl.a. hvite mennesker, med mindre Michael Jackson har en stor familie i England, er det nok på tvers av raser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

hvis du går inn på dagbladets hjemmeside i skrivende stund og tar en titt på videoen så ser du det, "svart på hvitt"!

Så du Hellas-videon over her?

 

Folk er forbanna, det er ikke raseopptøy slik du vil vri debatten

Vil tro det egentlig bare er et fåtal som faktisk er forbanna, virker som de fleste egentlig bare er der for spenninga eller for å plyndre eller for å se på. Synest ihvertfall ikke sett noe til store agressive folkemengder enda, er mest grupper som trasker rundt og venter på at noe skal skje.

Lenke til kommentar

hvis du går inn på dagbladets hjemmeside i skrivende stund og tar en titt på videoen så ser du det, "svart på hvitt"!

Så du Hellas-videon over her?

 

Folk er forbanna, det er ikke raseopptøy slik du vil vri debatten

Vil tro det egentlig bare er et fåtal som faktisk er forbanna, virker som de fleste egentlig bare er der for spenninga eller for å plyndre eller for å se på. Synest ihvertfall ikke sett noe til store agressive folkemengder enda, er mest grupper som trasker rundt og venter på at noe skal skje.

 

Selfølgelig gir 98% faen, akkurat som i demostrasjonen mot Israel I oslo for en tid tilbake siden. Bare påskudd for å lage kvalm, enkelt og greit!

 

hvis du går inn på dagbladets hjemmeside i skrivende stund og tar en titt på videoen så ser du det, "svart på hvitt"!

 

Ser hva?

 

Jeg ser en haug med folk som har dekket seg til, så mye fra helikopterkameraet i går, bl.a. hvite mennesker, med mindre Michael Jackson har en stor familie i England, er det nok på tvers av raser.

 

jeg mener ikke å påstå at alle er svarte, men flesteparten... :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...