Gå til innhold

Opprør i England


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å ta de fleste og holde roen.

 

Uansett synes de fleste skulle fått så jævelig bank at de bare hadde ligget der. Er bare idiotisk og de fleste kan bare brenne selv. Enn å ødelegge for familier osv. Og ikke kom her og fortell meg at det bare er fattige mer. DEt er til og med rike folk, til studenter. IDiotiske folk, hiv de i fengsel og la de sitte der i flere år. LA de betale for alle skadene også!

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller var opptøyene betydelig mindre i natt når politiet hadde fått tilatelse til å bruke gummikuler og vannkanoner? Jeg har ivertfall ikke fått med meg noen hendelser fra i natt som var i nærheten av det som har vert i foregående netter. Virker på en måte som om det stoppa når folk ikke lenger var like sikker på å slippe unna med plyndringa. Men er ikke så lett å få med seg hvilke natt de forskjellige tingene har skjedd på så godt mulig jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Noen andre som ser dette som symptomer på et samfunn som har råtnet fra innsiden? Hvis ikke håper jeg dere sitter stive av skrekk hjemme i stua og er redde for at det samme skal skje i Oslo. Å, slikt skjer ikke her? Neivel, kanskje det er en grunn til at det skjer i London da... I England har ikke folk det spesielt bra for tiden, det trenger man vel ikke være rakettforsker for å skjønne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Noen andre som ser dette som symptomer på et samfunn som har råtnet fra innsiden? Hvis ikke håper jeg dere sitter stive av skrekk hjemme i stua og er redde for at det samme skal skje i Oslo. Å, slikt skjer ikke her? Neivel, kanskje det er en grunn til at det skjer i London da... I England har ikke folk det spesielt bra for tiden, det trenger man vel ikke være rakettforsker for å skjønne.

Slikt kan skje i Oslo. Ikke i dag, men i fremtiden om de sosiale forholdene forsetter å falle.

 

For øyeblikket er utdannelsen for høy, og forholdene for gode til at dette vil skje ennå. Men når antall innvandre øker, og vi må kutte i velferden så kan lignende skje i Oslo. Du ser allerede tegn på lignende forhold i Sverige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Iran ready to send peacekeepers to UK

http://www.presstv.ir/detail/193467.html

 

Commander of Iran's Basij Force says it is ready to deploy peacekeeper forces in London as the unrest in the British capital drags on despite tightened security measures.

“Unfortunately the crimes and violence of the autocratic British kingdom continues against the country's deprived [population] and not only the advice of well-wishers has no effect on the conduct of the regime's repressive police force but we witness the deprived people of this country are being called a bunch of thieves and looters,” he regretted.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...