Gå til innhold

Opprør i England

Anbefalte innlegg

Du er splitter pine gal!

Dette virker alt for stort til at man kan si noe mot det, dersom dette "opprøret" har en politisk agenda, viser det seg at flere brukere her på forumet er motstandere av en eventuell revolusjon. Regner med dere ble fly forbanna når det skjedde i Egypt, samt når det skjer i Libya, og Syria.

Kastrer du som følger av voldtekt, kutter du også av hender som følge av tyveri, og dreper som følger av drap eller æreskrenkelse. Kos deg i din syke sharia-verden.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette virker alt for stort til at man kan si noe mot det, dersom dette "opprøret" har en politisk agenda, viser det seg at flere brukere her på forumet er motstandere av en eventuell revolusjon. Regner med dere ble fly forbanna når det skjedde i Egypt, samt når det skjer i Libya, og Syria.

Syns nå i det minste de kunne vite hva de protesterer for.

I midtøsten var de jo veldig flinke med "Freedom, Democracy! Down with the dictator!"

Her har du nesten bare "Free colour TV! Free clothes!"

• Liker 3
Lenke til kommentar

Syns nå i det minste de kunne vite hva de protesterer for.

I midtøsten var de jo veldig flinke med "Freedom, Democracy! Down with the dictator!"

Her har du nesten bare "Free colour TV! Free clothes!"

I midtøsten driter (den vestlige) propagandamaskinen i om det blir en revolusjon. Hadde 90% av folkene sagt "Freedom, Democracy! Down with the dictator" i England, hadde vi sett på de som syke pøbler.

Mange har ekstreme høyre-vridde og kommunistiske grunner for sin protest, og det går igjen i deres utsagn. Media skriver bare overskrifter som danner et hat mot dem, og ikke mot den Engelske stat.

youtube videoer

Vennligst kom med litt mer enn youtube klipp. Hvis vi er ute etter bare youtube klipp, oppsøker vi youtube.

Lenke til kommentar

http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-14472884

Syrian tanks storm more towns near Turkish border

(Syriske stridsvogner stormer flere byer nær den Tyrkiske grensen)

Dette er det jeg er redd for at England skal se ut som dersom militæret får grønt lys.

Hvilken verden lever du i? Har du noen gang vært i England på ferie? De har det like fritt som oss her i Norge og blir på ingen måte undertrykket av staten på andre måter enn at de må betale skatt som kommer felleskapet til gode, slik som her. Dette er ikke snakk om et styre som undertrykker store deler av befolkning og kanaliserer størsteparten av inntekten til landet ned i egne og venners lommer.

Pøblene her er kriminelle som utnytter situasjonen til å samle opp verdigjenstander de ellers ikke har råd til.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilken verden lever du i? Har du noen gang vært i England på ferie?

Hvordan er det relevant? Jeg har vært på ferie i mange land, hvordan man opplever et land på ferie, og dersom man bor der, er meget forskjellig!

De har det like fritt som oss her i Norge og blir på ingen måte undertrykket av staten på andre måter enn at de må betale skatt som kommer felleskapet til gode, slik som her. Dette er ikke snakk om et styre som undertrykker store deler av befolkning og kanaliserer størsteparten av inntekten til landet ned i egne og venners lommer.

Pøblene her er kriminelle som utnytter situasjonen til å samle opp verdigjenstander de ellers ikke har råd til.

Hørtes ut som du på en "fin" måte sier "my way, or the highway", folket har ikke lov til å være uenig dersom du sier de ikke er undertrykt. Jeg er selv fly forbanna på den norske stat, jeg mener en revolusjon er rett rundt hjørnet. Vi betaler i dag mer skatt enn hva staten trenger, dette ser vi i politikerenes skyhøye lønninger, og andre pengesluk.

Forøvrig, jeg er en sterk motstander av velferdsstaten, hvor er friheten min til ikke å delta i den, men fortsatt være Norsk statsborger? Jeg MÅ betale skatt.

Jeg kan også nevne at mange i den andre fløy er enig i at Norge ikke er det rosenrøde bildet du prater om.

I hvilket fritt land eier staten mer enn 50% av media?

PS: Økonomisk frihet, har du hørt om det? - DER er vi ikke så fri som vi skulle vært.

http://www.heritage.org/index/ranking

Lenke til kommentar

http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-14472884

Syrian tanks storm more towns near Turkish border

(Syriske stridsvogner stormer flere byer nær den Tyrkiske grensen)

Dette er det jeg er redd for at England skal se ut som dersom militæret får grønt lys.

Haha :rofl:

Dine frykter er nok dessverre uberettiget, vet ikke helt hvordan jeg skal få beroliget deg her men at det skal bli syria tilstander pga at militæret blir satt inn er det ikke noe grunnlag for.

Lenke til kommentar

Haha :rofl:

Dine frykter er nok dessverre uberettiget, vet ikke helt hvordan jeg skal få beroliget deg her men at det skal bli syria tilstander pga at militæret blir satt inn er det ikke noe grunnlag for.

Du trenger ikke berolige meg, jeg er en observatør som deg.

Syria tilstander er ikke langt i fra det England vil ende opp med dersom de setter inn militæret.

Lenke til kommentar

Kan du kort beskrive hva som vil skje i england hvis de setter inn militæret? Gjerne en halv A4 side over de første 48 timene hvis du har tid.

Kort beskrevet: Jeg har ingen anelse. Jeg kan bare synse og påstå.

Jeg mener derimot at vi vil se noe alá hva som skjedde/skjer i midtøsten; også i England. Folk vil så få nok av Cameron, og kreve en ny leder.

Eventuelt, opprørene taper, og går tilbake til sitt daglige liv.

Lenke til kommentar

Pokker! Håpet nesten på en type "Onde imperialist stridsvogner kjører over spedbarn i gata, kaos og krig overalt"

Hvor jeg så ville ha pekt ut at militæret ikke ville ha brukt stridsvogne i en slik situasjon :hrm:

Lenke til kommentar

Pokker! Håpet nesten på en type "Onde imperialist stridsvogner kjører over spedbarn i gata, kaos og krig overalt"

Hvor jeg så ville ha pekt ut at militæret ikke ville ha brukt stridsvogne i en slik situasjon :hrm:

Da ville jeg forøvrig ha påpekt at selv om det er bevist at det begynte med barn ned til 14 år, så 11 år, nå er det helt ned i 9-8 år, men når den faen meg er spedbarn i gatene, DA ER DET REVOLUSJON DA!

Lenke til kommentar

Enda en video, BBC og de andre mediene nekter selvfølgelig å vise slikt

*snip*

Iran fordømmer det britiske politiets angrep på sivile og vurderer å sette opp en no-fly zone over England.

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article4196168.ece

:thumbup:

hehe, er nok en "takk for sist"

Og når vi ser hvordan politi uprovosert denger løs, så er han jo inne på noe.

(hva med alt som ikke tilfeldigvis blir filmet også)

Lenke til kommentar

Inflasjonen i UK er på 5 % i året og lave arbeidsløstrygder står stille i nominelle termer. Dette måtte bare skje. Selv utdannede med mastergrader får ikke jobb, men må jobbe i noen jævla kiosker....

Cameron suger forresten geiteballer.

Lenke til kommentar

Det er en jævla bra ting at så mye blir filmet. Etter at opptøyene forhåpentligvis roer seg ned om ikke så altfor lenge, har politiet timer på timer med fotomateriale å gå gjennom. Her er det mange som bør få lange fengselsstraffer. Rart politiet ikke har begynt med gummikuler enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...