L4ngley Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Hei.. Er det vanlig at det ikke følger med SLI bro på skjermkort? Har to 560ti'er. (http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=622807) Eneste MPX selger i løsvekt er denne her (EVGA 3-WAY SLI Bridge Connector) http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=618294 Har et ASUS Crosshair IV, hvor det er langt mellom PCIx spora, så jeg må vite om denne passer... noen tips? L4ngley Endret 8. august 2011 av L4ngley Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 SLI fungerer ikke på Crosshair IV. Med mindre vi snakker om EXTREME-varianten med Lucid Hydra, som strengt tatt ikke er SLI. Uansett skal SLI fungere uten bro med alle kort unntatt GTX 580. Dustin har en SLI-bro. Lenke til kommentar
L4ngley Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Akkurat, godt jeg bare har lånt kortene, trodde alle HK med 2 eller mer PCIx sport støttet SLI OG Crossfire. Ikke enen eller. Takker for svar Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Akkurat, godt jeg bare har lånt kortene, trodde alle HK med 2 eller mer PCIx sport støttet SLI OG Crossfire. Ikke enen eller. Takker for svar Jammen godt det, siden AMD-prosessoren din ville flaskehalset kortene uansett. Lenke til kommentar
L4ngley Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Uten å dra diskusjonen inn i CPU, så er det en sannhet med modifikasjoner. Kommer jo an på hva en spiller. Har en X6 1090T @ 4,2GHz, og med spill som utnytter alle kjernene (f.eks BF BC2) er de fremdeles masse å gå på når jeg kjører med ett 560ti Med 1 kort.. så det er jo mer å hente ved å med bedre grafikkort. Hadde jeg spilt spill som ikke utnytter kjenene hadde jeg ikke jøpt meg 560ti engang Får vel gå for x-fire eller et enkelt 580/590 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Vent til neste generasjon Radeon og Bulldozer kommer, Crosshair IV skal støtte Bulldozer og Radeon-kortene kommer i høst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå