Bobbylove Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hei. Uansett hvor mye jeg prøver nekter bildene mine å bli akkurat de pixlene jeg vil at de skal være som feks 16x16. Noen bilder går det med, mens andre går det ikke med. Er det ingen måte å "tvinge" de til å bli akkurat den størelsen og formen jeg vil? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 En god start er at bildene har riktige proporsjoner. Har du et 1500x1000 bilde, så skal du enten kappe noe på sidene eller krympe det litt så det blir kvadratisk. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Takk, nå fikk jeg det til. Men da ble bildet bare en mørk klump (på 16x16) men det er det vel ikke mulig å unngå. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 16x 16 piksler er veldig lite. Kommer veldig an på originalbildet. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Er til favicon, bilde til nettleseren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå