AnomymBruker123 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hei. Holder på med bilderedigering på MacBook Pro'en min nå.. Har tatt et perfekt bilde som jeg gjerne vil kutte deler av bakgrunnen bort på.. Er det noen av dere som kan si meg hvordan jeg kan gjøre det? En sjenerende bakgrunn gjør mye ut av seg... Har både iPhoto og Aperture, men har ikke hatt Mac så veldig lenge Takk for svar! Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hei. Holder på med bilderedigering på MacBook Pro'en min nå.. Har tatt et perfekt bilde som jeg gjerne vil kutte deler av bakgrunnen bort på.. Er det noen av dere som kan si meg hvordan jeg kan gjøre det? En sjenerende bakgrunn gjør mye ut av seg... Har både iPhoto og Aperture, men har ikke hatt Mac så veldig lenge Takk for svar! Bruk gimp Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Du kan kutte bort bakgrunn i Preview også Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Mener du å beskjære bildet, eller kutte vekk ting i bakgrunnen? Dersom du bare skal bæskjære kan du bruke preview.. Lenke til kommentar
AnomymBruker123 Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Takk for svar! Jeg tenker på å fjerne objekter på selve bildet, som er i bakgrunnen av motivene Noen blomsterpotter som ikke skulle vært der... Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Takk for svar! Jeg tenker på å fjerne objekter på selve bildet, som er i bakgrunnen av motivene Noen blomsterpotter som ikke skulle vært der... Da er det gimp, men dersom du har mulighet for det er det 10 ganger så enkelt dersom du bruker Content Aware Fill i Photoshop Lenke til kommentar
AnomymBruker123 Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Ok. Får prøve meg på gimp da, altså.. Trodde liksom Aperture skulle være sååå bra.. Takk for gode tips! Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Ok. Får prøve meg på gimp da, altså.. Trodde liksom Aperture skulle være sååå bra.. Takk for gode tips! Mulig du kan det med Aperture også, men jeg har aldri testa det. Bruker selv Photoshop. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Du kan gjøre dette i Aperture så lenge det ikke er alt for komplisert. Retouch -> Clone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå