Döden Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 HVa tror du ? (Tviler sterkt jeg!) Lenke til kommentar
Jonas Jungeldyr Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Ekte vare men jeg forventer ikke mye av den ettersom det ikke har blitt sagt mye om den. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Liker ideen om å laste ned spillene man vil kjøpe... Lenke til kommentar
nord Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 hva med oss som ikke har bredbånd....? Lenke til kommentar
skinner Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 får du trakte masse kaffe og sette deg til å vente... :o Det er jo andre muligheter for dem som ikke har adsl, men om hvorvidt det er verd å betale 14000 kroner for satelitt overføring er kanskje et annet diskusjonstema? Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 ekte eller ikke. Blir en gigantisk flopp! Ikke alle har bredbånd. Tror ikke noen vil bruke isdn til å laste ned et spill på et par gigabyte! Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Og hva skjer hvis man klarer og herpe konsollen etter at man har lasta ned masse spell? Jeg synes at det med lastinga er bare rett og slett DUMT! Lenke til kommentar
Jonas Jungeldyr Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Det er en god ide syns jeg håper den bare det blir et godt ressultat Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 hva med oss som ikke har bredbånd....? Når tiden er inne for at Phantom konsollen skal komme i butikkene, trur jeg bredbånd er tilgjengelig for de fleste. Og hva skjer hvis man klarer og herpe konsollen etter at man har lasta ned masse spell? Jeg synes at det med lastinga er bare rett og slett DUMT! Trur man får en nøkkel eller no når man laster ned spillet, så om man er så uheldig å ødelegge harddisken eller no, så kan man laste ned på nytt gratis. Lenke til kommentar
groms Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Trur man får en nøkkel eller no når man laster ned spillet, så om man er så uheldig å ødelegge harddisken eller no, så kan man laste ned på nytt gratis. Det hadde jo bare vært helt konge, så kan man bare gi vekk nøkkelen til alle vennene sine. jaaaaaaaaaa... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Trur man får en nøkkel eller no når man laster ned spillet, så om man er så uheldig å ødelegge harddisken eller no, så kan man laste ned på nytt gratis. Det hadde jo bare vært helt konge, så kan man bare gi vekk nøkkelen til alle vennene sine. jaaaaaaaaaa... oy, det tenkte jeg ikke på Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Som sakt, bullshit! Var det ikke noe med at selskapet ikke eksisterte når de anonserte "Phantom"? Eller husker jeg feil? :-? Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Som sakt, bullshit! Var det ikke noe med at selskapet ikke eksisterte når de anonserte "Phantom"? Eller husker jeg feil? :-? Dem hadde ikke registrert seg når det ryktene kom første gangen, men nå ser jo alt greit ut, dem har tilogmed en nydelig hjemmeside Jeg håper dette er ekte, burde være mulig i min mening. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Som sakt, bullshit! Var det ikke noe med at selskapet ikke eksisterte når de anonserte "Phantom"? Eller husker jeg feil? :-? Det er riktig. Og plutselig ble de registrerte som firma etter at det begynnte å spinne rykter rundt. Bare se her! (Usj, dansk :wink: ) Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Og plutselig ble de registrerte som firma etter at det begynnte å spinne rykter rundt.Bare se her! (Usj, dansk :wink: ) Dette er en gammel nyhet. Les denne artikkelen fra juni: http://gamer.no/art.php?artikkelid=529 - der finner du også link til våre andre artikler om Phantom-konsollen. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Den er ekte ja. Se her: http://129.41.63.115/ Lenke til kommentar
Döden Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Og plutselig ble de registrerte som firma etter at det begynnte å spinne rykter rundt.Bare se her! (Usj, dansk :wink: ) Dette er en gammel nyhet. Les denne artikkelen fra juni: http://gamer.no/art.php?artikkelid=529 - der finner du også link til våre andre artikler om Phantom-konsollen. Vet det. Men tenkte jeg skulle ta det med. Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Den er ekte ja. Se her:http://129.41.63.115/ Tror du virkelig at det er ekte bare for at det er en hjemmeside og greier?!?!? Skal ikke tro alt du leser på internett... Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 hva med oss som ikke har bredbånd....? so what Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå