Torry68 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg bruker et musikkprogram som heter Cubase 5. Har kjøpet meg en ny PC, med nytt grafikkort som heter XFX Radeon HD 6850 1GB GDDR5. Problemet er at da jeg skal koble til den tredje skjermen, så blir ikke den identifisert,hverken av Windows skjerminnstilling eller ATI Catalysator Center....Har lagt ved bilder, så dere kan se hvordan det ser ut på de forskjellige oppsettene. Bruker følgende skjermer og oppsett: Skjerm 1: BENQ 24" -bruker HDMI utgang på skjerm, og HDMI inngang på skjermkortet. Skjerm 2: LG 32"- bruker HDMI utgang på LCD-skjermen, og Display port-HDMI adapter, og Display port inngangen på skjermkortet. Skjerm 3: BENQ 24"( samme type som nr. 1), bruker HDMI utgang på skjermen, samt DVI-HDMI adapter og den nedre DVI- inngangen på skjermkortet... Håper noen her ute kan hjelpe meg med dette..... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Sikker på at adapteren displayport->HDMI er aktiv? Passive fungerer ikke om du skal ha tre skjermer. Lenke til kommentar
Torry68 Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Sikker på at adapteren displayport->HDMI er aktiv? Passive fungerer ikke om du skal ha tre skjermer. Detter er adapteren jeg kjøpte: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=602144 Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Det ser ut som en passiv adapter ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå