ethomassen Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 fra Sævik på Karmøy Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Flott komposisjon du har her med det i forgrunnen. Etterbehandlingen med de fargene gjør at det ser nesten ut som at det er bitte små dokkehus. Likte dette bildet - Bra jobba. RAK-foto Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Koselig miljø - et godt og skarpt bilde. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Fint komponert bilde, - med en interessant dokkehuseffekt (kanskje vinkelen den er fotograert i). Etter min smak litt mye gult i bildet, prøve et blåfilter på bildet ditt i Photoshoppen min og for meg falt fargene da mer på plass. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Noe av det bedre jeg har sett fra deg Liker kompet, lyset og fargene Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Takker for kommentarene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg