Svein Oftedal Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Bloddråpesvermere Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hei og god kveld Dette var helt rått - for noen farger og eksponeringen sitter jo slik den skal sammen med skarpheten. Her er det ikke noe å pirke på - alt er bra. RAK-foto Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Spennende bilde av blodråpesvermerne. Synes det ser ut som det forgår noe rart på den nærmeste vingen til svermeren til venstre? Ellers er blåklokkene med på å gjøre omgivelsene fine for disse to Lenke til kommentar
EirikFoto Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Utrolig kult bilde Bra skarphet og komp Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Takk for kommentarer! Det Carina opplever som rart på vingen er metallskimmeret som oppstår når sola glitrer i skjellene på sommerfuglvingen. Dette gjør bloddråpesvermerne utrolig flotte å se på i sollys. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Dette ble fantastisk nydelig! Beste blodråpesvermerbilde jeg har sett!! Høyeste terningkast fra meg. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Fantastisk fargeprakt og flott skarphet. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Flott og interessant motiv. Superb skarphet og ingen distraksjonselementer. Høy klasse over dette. Lenke til kommentar
Inger B Øyen Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Dette var et spennende og flott bilde - skarpe fine farger på både insektene og blomst! Lenke til kommentar
Marianne Bergli Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Et utrolig flott bilde! Lenke til kommentar
Magnarb Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Flott makro, nydelige farger Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Oi, utrolig bra! Så klart og skarpt, med god komp og lekre farger:) Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Imponerende bra. Perfekt midtstillt, kledelig komp. Flotte disse svermerne. Lenke til kommentar
Lars Mathisen Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Bøyer meg i støvet! Dette gikk rett hjem hos meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg