larsugle Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 www.gamezone.no selger live starter kit så jeg sendte mail og spurte om live hadde kommet til norge. De sa ja. Er dette sant? Lenke til kommentar
vekkreist Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 ikke offsielt, men du kan spille nå hvis du kobler deg bare en svensk server. Har selv testet dette og fungerer utmerket! ingen LAGG eller noenting! løp og kjøp hehe Lenke til kommentar
larsugle Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 Når man skal registrere seg, må man skrive inn postnummer fra sverige eller kan man skrive fra norge? Lenke til kommentar
hamame Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 svensk postnummer.. Eller som noen har gjort: Norsk postnummer prefixet med 0. Feks 0457 Oslo = 00457, eller 2004 Lillestrøm = 02004 Harald Lenke til kommentar
goggen Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 funker xbox live på modda maskiner? Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 koble deg til xbox live med en uoriginal bios og du kan selge xbox live kittet ditt.. den banner på xbox-id-greie av no slag.. Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 funker xbox live på modda maskiner? Ja, men kun vis du har 2 biosa. Det er det jeg har hørt. Og jeg tror det er kun version 1 som har det. Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Uff. Mye feilinformasjon ute og går. Du kan spille live med modda maskin, men du må ha en bryter som slår av chippen slik at maskina booter med original bios. OG harddisken må være låst. Og da må du selvsagt også ha original spillet. Har du kun flashet onboard bios og du ikke lenger har original bios så bare glem live. Lenke til kommentar
vekkreist Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Uff. Mye feilinformasjon ute og går. Du kan spille live med modda maskin, men du må ha en bryter som slår av chippen slik at maskina booter med original bios. OG harddisken må være låst. Og da må du selvsagt også ha original spillet.Har du kun flashet onboard bios og du ikke lenger har original bios så bare glem live. eller så kan du bare kjøpe deg en xbox til. slik som jeg har gjort Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Pågrunn av at m$ kommet med nytt microsft dash snart for sine livekunder så er trolig beste løsningen å ha en egen maskin for live spilling... En av de nye funksjonene skal jo være auto oppdatering av dashet uten av brukerene får så mye valg, dermed kan det lett legges inn programvare snutter som finner ut om maskinen er umsk eller ikke... Men det gjenstår å se da folkens, hvordan tilstanden blir da microsoft kommer med sitt nye dash Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå