Cuneax Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Ny app gir deg kontroll over ditt Canon EOS-kamera fra smarttelefonen. Kontroller speilrefleksen fra Android-telefonen Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg kan ikke si at jeg er helt solgt enda. At de krever 46 kr for noe som er såpass tidlig i utviklingen er nå litt drøyt, jeg kommer da aldri til å betale en femtilapp for noe som muligens ikke fungerer engang på min Desire HD. Få inn funksjoner som timer og justerbart intervall-opptak, da begynner vi å snakke! Bluetooth dongle? Det er mange muligheter, og de må nesten komme på plass for at noen skal betale såpass for det. Lenke til kommentar
erlend-mb Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Kan man styre fokus med den og? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Denne har jeg ventet på. Nå håper jeg bare at USB-donglen til Galaxy Tab fungerer som forventet og at de kommer med 3g-versjon snart. At de tar betalt 46 kr tror jeg er smart for å sile ut seriøse betatestere. Dokumentasjonen er tydelig på hva man kan forvente (deriblandt at den ikke fungerer på Desire HD) og om denne blir utviklet ordentlig er det mange fotografer og fotoentusiaster som er villig til å betale mye mer for applikasjonen. Er spent på fortsettelsen... Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Lovende. Kommer det til å støtte andre kamera også? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Som du ser av dokumentasjonen: What about other brands of DSLRs ? Nikon support is planned, but it will be a while before I start on it. I simply started out with Canon because I have a number of Canons available to play with right now. Other brands will be after Nikon support. Lenke til kommentar
arthon Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Veldig nyttig. Mer praktisk enn den utfoldbare skjermen på 60/600D. Store spørsmålet; Er dette noe som også kan brukes på Pad/Tab, og virker appen med kamera i video modus? Høyoppløst video monitor med god bildekvalitet er et savn når man jobber med DSLR video. Endret 8. august 2011 av arthon Lenke til kommentar
larsi Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Vel - her er beskjeden jeg fikk fra Android Marked da jeg ville laste den ned til min Galaxy SII: Denne appen er inkompatibel med din Samsung GT-I9100. Grunnen er at firmwaren firmwaren må oppgaderes og den firmwaren er ikke sluppet fra Samsung ifølge utvikler. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Veldig nyttig. Store spørsmålet; Er dette noe som også kan brukes på Pad/Tab, og virker appen med kamera i video modus? "eller et Honeycomb-basert nettbrett." Vil tippe den støtter søte små nettbrett ja, siden det står i artikkelen at programmet støtter Honeycomb Lenke til kommentar
muvee69 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Støtter foreløpig IKKE Samsung Galaxy s2, nei Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Støtter foreløpig IKKE Samsung Galaxy s2, nei Den støtter min S2 Lenke til kommentar
larsi Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Støtter foreløpig IKKE Samsung Galaxy s2, nei Den støtter min S2 Hvilken firmware benytter du? Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Det som hadde vært tøft er om det er mulig å bruke dette trådløst. Det er det kanskje allerede? Med en eller annen sender for USB-signaler? Med kabel føles det foreløpig litt meningsløst. Synes også prisen er drøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg