e[ca] Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Hei Når det gjelder NetCom totalforsikring til 30,- /mnd, er det noe jeg burde vite om den? Jeg vurderer å binde meg til nettopp denne, men hørte noe her om dagen om nye betingelser? Har idiotforsikring fra elkjøp, men etter at denne sluttet å støtte vannskader, eksterne skader og sw feil, så gidder jeg ikke mer Lenke til kommentar
JZA Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Støtter ikke vannskader denne heller, og kun eksterne skader hvis det skyldes en ytterligående omstendighet! Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Om du vil at forsikringen skal dekke vannskader, må du velge "totalforsikring pluss" fra netcom. Jeg mistet min telefon i havet i helgen, og regner med å få ny i løpet av uken dersom den ikke kan repareres. Jeg syns prisen er verd det!! Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Totalforsikring Pluss for privatkunder legges ned... :-? http://www.amobil.no/art.php?artikkelid=1045 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå