RAK-foto Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 - Turister anno 2011 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Litt urettferdighet her ser jeg..han helt ute til høyre hadde bare råd til avisen..litt heldiger var jo han med tlf..og laptop folket ser ut som de har det jeveste.... Riktig så stilig behandlet bilde Rettelse: hadde vist en laptop han med avisen også ser jeg Endret 8. august 2011 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Litt urettferdighet her ser jeg..han helt ute til høyre hadde bare råd til avisen..litt heldiger var jo han med tlf..og laptop folket ser ut som de har det jeveste.... Riktig så stilig behandlet bilde Rettelse: hadde vist en laptop han med avisen også ser jeg Hei JanErik Takk for din utfyllende kommentar på dette litt artige bildet. Jeg holdt på en stund før jeg fikk det slik jeg ville. Synes selv det ble rimelig brukbart. RAK-foto Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Litt urettferdighet her ser jeg..han helt ute til høyre hadde bare råd til avisen..litt heldiger var jo han med tlf..og laptop folket ser ut som de har det jeveste.... Riktig så stilig behandlet bilde Rettelse: hadde vist en laptop han med avisen også ser jeg ...men han har ikke joggesko Tøft bilde.. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg liker motiv og situasjon veldig godt, men personlig synes jeg at redigeringen blir litt "masete". Hadde vært artig å sett en "vanlig" svart/hvitt-versjon også. Men veldig bra sett!! Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Litt urettferdighet her ser jeg..han helt ute til høyre hadde bare råd til avisen..litt heldiger var jo han med tlf..og laptop folket ser ut som de har det jeveste.... Riktig så stilig behandlet bilde Rettelse: hadde vist en laptop han med avisen også ser jeg ...men han har ikke joggesko Tøft bilde.. Hei og takk for kommentaren din. RAK-foto Jeg liker motiv og situasjon veldig godt, men personlig synes jeg at redigeringen blir litt "masete". Hadde vært artig å sett en "vanlig" svart/hvitt-versjon også. Men veldig bra sett!! HEI ! Tusen takk for din kommentar og mening om dette litt spesielle bildet. Skal nok legge ut flere versjoner av samme bilde når det blir i orden en gang utpå året. RAK-foto Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Artig og tidstypisk motiv, og vellykket etterbehandling. Sikkert et bilde som er godt også i standardbehandlet form. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Artig og tidstypisk motiv, og vellykket etterbehandling. Sikkert et bilde som er godt også i standardbehandlet form. Hei Knut - og takk for kommentren din. Ja - det er også ganske bra i farger, men da må du gå på foto.no - der ligger det i farger. RAK-foto Lenke til kommentar
Magnarb Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Stilig bilde, synes etterbehandlingen her paset godt. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Veldig artig motiv, som etter min menign først og framst forteller om generasjonskløften. Den litt eldre herren sitter og leser pappirutgaven av avisen, mens de unge sitter med sine elektroniske medier. Dette illustrerer vel på en dramatisk måte hvorfor salget av aviser i pappirutgave synker. Personlig kjøpte jeg VG og Dagbladet hver dag, inntil for 5-6 år siden. Men etter det kan jeg ikke huske at jeg har kjøpt en eneste avis. Liker etterbehandlingen Lenke til kommentar
Heiwe Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hehe, veldig godt sett - her er det jammen ikke mye sosial omgang foruten gjennom medier. Et betegnende bilde på hvordan det er blitt Etterbehandlingen litt i overkant med kontraster og detaljer - ville kanskje dempet hele bakgrunnen og fått mennene litt bedre frem:) Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Hehe, veldig godt sett - her er det jammen ikke mye sosial omgang foruten gjennom medier. Et betegnende bilde på hvordan det er blitt Etterbehandlingen litt i overkant med kontraster og detaljer - ville kanskje dempet hele bakgrunnen og fått mennene litt bedre frem:) Hei og takk for kommentaren din. Ja, de satt slik til at jeg MÅTTE bare ta ett bilde av dem. Når det gjelder den etterbehandlingen her - det er helt bevisst at det skal helle over til strektegning. RAK-foto Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Spenstig, godt utrykk du formidler her. Konsentrasjonen er det ingen ting å utsette på, artig med eldstemann som holder på det gamle. Synes du har dratt vel hardt i spakene, men et annerledes bilde ble det Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Spenstig, godt utrykk du formidler her. Konsentrasjonen er det ingen ting å utsette på, artig med eldstemann som holder på det gamle. Synes du har dratt vel hardt i spakene, men et annerledes bilde ble det Takk for kommentaren din Når det gjelder den etterbehandlingen her - det er helt bevisst at det skal helle over til strektegning. RAK-foto :!: Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Uff og huff - ja, sånn er det blitt... Flott bilde der du tar en side av samfunnsutviklingen helt på kornet. Interssant å studere alle ansiktsuttrykkene her. Liker etterbehandlingen - den forsterker i mine øyne stemningen som ligger her... Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Uff og huff - ja, sånn er det blitt... Flott bilde der du tar en side av samfunnsutviklingen helt på kornet. Interssant å studere alle ansiktsuttrykkene her. Liker etterbehandlingen - den forsterker i mine øyne stemningen som ligger her... Takk skal du ha Astrid Ja, da er vi enige om den etterbehandlingen min - synes det gjør seg med litt strektegning-stil. RAK-foto :thumbup: Lenke til kommentar
Rolf Aage Larsen Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Godt jobbet. Meget bra, liker den stilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg