sindre94 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 som tittelen sier så funker ikke fn tasten helt på min bærebare. det er en asus k53 som jeg har hat i ca 1 dag, men alt funka da jeg skrudde den på første gang, (nå er ikke det første jeg gjør prøve alle fn tastene, men de jeg prøvde funka)så jeg lurer på hva det kan være det som funker nå er: lysstyrke opp/ned, sove modus, skru av/på skjermen og kalkulator de jeg savner er: muligheten til å skru av touchpaden, lyd opp/ned, spoling, pause/play, neste og forrige har slettet noe demoer osv som fulgt med pcen, men alt var fra samme mappe og testa noen av dem, og alt var spill (av de jeg testet) Lenke til kommentar
R3devil Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Jeg har en Asus G53, og hadde det samme "problemet" som deg. De fungerte ved første oppstart, men etter noen W7-oppdateringer så fungerte ikke alle tastene. Jeg løste dette ved å laste ned drivere fra asus sin hjemmeside: " ATKpackage". Edit: Første gang jeg kjørte programmet, så valgte jeg avinstallasjon. Det kom en advarsel, men overså det. Restart... Kjørte programmet en gang til og valgte installering... Restart.... Vips, alt fungerte Endret 8. august 2011 av R3devil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå