Harald Gjerholm Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Bilene på Hadeland er av varierende kvalitet-her en T-Ford Bildet er fjernet. Beskrivelse: Manipulert 'litt' Link til bildesiden Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Artig bil dette her - etterbehandlingen er også ok, men før jeg hadde lagt på det filteret ville jeg tatt bort «mopedlappen.no» på lastebilen, og kanskje klonet vekk den bilen somligger bak - den er så moderne i forhold til T-Forden. Ellers bra. RAK-foto Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Jeg tenkte litt på kloning her men jeg har hatt Elements bare i noen dager så dette er noe jeg trener på. Ellers omhandler jo tittelen varierende bilkvalitet så da må det jo være noen nye også. Takk for kommentaren. Lenke til kommentar
Sigmo Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 tror kanskje det kunne blitt noe feil med balansen i komposisjonen hvis du hadde fjernet bilen som var rett bak. Selv om den gjerne kunne ha ligget litt lenger bak for å få litt mer avstand til T-Forden, men det er ikke så lett å velge når det kommer til bilder:P Syns eller det var et fint bilde jeg:) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Men du skal ikke se bort fra at denne gamle T-Forden er en av de bilene som er best ivaretatt og i topp form. De som eier disse veteranbilene er jo entusiaster som bruker mye tid og penger på de gamle kjøredoningene sine. Liker etterbehandlingen Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Har du gått "bananas" i Photoshop nå? Artig bilde og etterbehandling synes jeg. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hvorfor denne etterbehandlingen Harald ? Synes du ikke motivet var bra nok ? Som Veteranbilentusiast skulle jeg gjerne sett denne fine gamle Forden så naturlig som mulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg