Tokke Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Defrost Bildet er fjernet. Beskrivelse: - husk temadag på søndag: "Det velkomponerede billede" Link til bildesiden Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Brrr, det ser kaldt ut ja. Gleder meg ikke til kaldere dager, selv om det er uunngåelig. Likevel må jeg innrømme at du har fanget et flott vinterlys her. Mange spennende linjer i bildet er det her. De to røde baklysene bryter veldig med resten av bildet, og det er en flott liten detalj Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Hei Her er det ikke noe å pirke på - så jeg må bare si at her stemmer det meste - komposisjonen er bra - veldig dramatikk i hele bildet. Det som er med på å «lage» dette bildet er den veien som går inn til de røde baklysene. Dette var et bilde jeg likte. RAK-foto Endret 8. august 2011 av RAK-foto Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Dramatisk og spennende bilde. Jeg tror kanskje jeg ikke ville hatt med baklysene. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Virkelig sug i dette bildet, komp som følger "malen" - og det var vel meningen De røde lysene gjør seg godt! Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Tøft. Landskap og himmel matcher godt.. De røde baklysa bå bilen fungerer godt som interessevekker. Less is more. Lenke til kommentar
Marianne Bergli Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Dramatisk og flott bilde!! Lenke til kommentar
John Olav Dahl Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Her blir man virkelig dratt med inn i bildet, som har en enorm dybde :-) Heller det ørlite mot høyre? Lenke til kommentar
wasco Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Veldig bra - for å si det enkelt Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Vil helst ikke tenke på vinteren nå,men bilde er fint det:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg