Lucozade33 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hei alle! Jeg 28 år gammel fotballinteressert mann som vil gjerne får noe frisk luft ved å spille fotball på et lag i Oslo. Jeg er absolutt ikke noe flink fotballspiller, men jeg liker å sparke ballen litt og ikke er helt håpløst heller. Hvor finner man klubber som har ledig kapasitet for hobbyspiller i Oslo som meg. Har sjekket fotball.no, men det gir lite info om det. Takk for hjelpen på forhånd! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Bedriftsidrettslag du kan være tilknyttet, eventuelt studentidrett? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Du kan vel sjekke om det er noen klubber i nærheten av der du bor feks å ta kontakt med de å høre om de trenger en spiller til. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Stikk bort på nærmeste treningsfelt og se om det er noen lag som trener. Ta kontakt, så finner du ut av hvilket nivå de ligger på og om det kan passe for deg. Jobber du i en større bedrift, har de nok mest sannsynlig et eget fotballag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå