bergen Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Hei. jeg har bygget meg ny pc og denne fungerer helt fint Men da jeg skulle legge til min gamle harddisk ble det problemer. :oops: Jeg har lagt den som slave til den nye, men får ikke opp innholdet i denne.. da dette ikke gikk prøvde jeg å formatere den gamle disken, men bare den ledige plassen ble formatert... Jeg har Win xp liggende på den gamle disken og kjører xp på den nye Er det mulig å få opp innholdet på den gamle disken eller må jeg bare formatere?? Og hvordan får jeg isåfall formatert hele disken? Takk for svar :smile: Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Høyreklikk på My Computer, velg "Manage" fra menyen. Så velger du "Storage - Disk Management". Da får du et klart bilde av alle partisjoner, du kan fjerne partisjoner og lage nye, og du kan formatere. Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 hmm, la meg tenke, hvordan formaterer du disken din? i XP eller med XP plata eller FDISK? hvis du formaterer den i XP eller med XP plata så er det veldig enkelt. f. eks hvis du bruker XP plata så sletter du bare partisjonen å formaterer disken din Voila. når du skal formatere disken din i XP så gjør du det på nesten samme måte bare at da formatere du den bare ikke sletter harddisken. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå